C corsaboy Hoort bij de inboedel 26 jan 2011 #21 ben ik ook benieuwd naar dus ff opsomming: 22 tands dunne as is Corsa GSI / Corsa 15td past met diesel / nexia kineten 28 tands dunne as NIET GSI weg gooien 25 tands dikke as voor 2.0 homokineet
ben ik ook benieuwd naar dus ff opsomming: 22 tands dunne as is Corsa GSI / Corsa 15td past met diesel / nexia kineten 28 tands dunne as NIET GSI weg gooien 25 tands dikke as voor 2.0 homokineet
F freek corsa Hoort bij de inboedel 26 jan 2011 #22 Voor je assen weg gooit, eerst beide kanten controleren
F freek corsa Hoort bij de inboedel 26 jan 2011 #23 Voor je assen weg gooit, eerst beide kanten controleren
T trikkeslalom Komt weleens kijken 27 jan 2011 #26 Heb ze nog eens nagetelt en zijn langs beide kanten 25 tanden:hmmz
T trikkeslalom Komt weleens kijken 27 jan 2011 #27 Heb ze nog eens nagetelt en zijn langs beide kanten 25 tanden:hmmz
C corsaboy Hoort bij de inboedel 27 jan 2011 #28 dan heb je aan de wielzijde ook 2.0 homokineten nodig dus ze hebben gewoon aangepaste dikke assen aan je geleverd. nix mis mee maar dan moet je wel andere naven hebben om de homokineet te laten passen Mocht je naven zoeken en niet extreem veel haast hebben, binnekort bestel ik weer een partij onderdelen waaronder ook naven
dan heb je aan de wielzijde ook 2.0 homokineten nodig dus ze hebben gewoon aangepaste dikke assen aan je geleverd. nix mis mee maar dan moet je wel andere naven hebben om de homokineet te laten passen Mocht je naven zoeken en niet extreem veel haast hebben, binnekort bestel ik weer een partij onderdelen waaronder ook naven
C corsaboy Hoort bij de inboedel 27 jan 2011 #29 dan heb je aan de wielzijde ook 2.0 homokineten nodig dus ze hebben gewoon aangepaste dikke assen aan je geleverd. nix mis mee maar dan moet je wel andere naven hebben om de homokineet te laten passen Mocht je naven zoeken en niet extreem veel haast hebben, binnekort bestel ik weer een partij onderdelen waaronder ook naven
dan heb je aan de wielzijde ook 2.0 homokineten nodig dus ze hebben gewoon aangepaste dikke assen aan je geleverd. nix mis mee maar dan moet je wel andere naven hebben om de homokineet te laten passen Mocht je naven zoeken en niet extreem veel haast hebben, binnekort bestel ik weer een partij onderdelen waaronder ook naven