M marcelopc Lid 2 jul 2014 #1 hallo ik heb ff een vraagje of iemand weet of een aandrijfas van Astra G OPC ook op een Zafira A OPC past. voor een Zafira A OPC is hij negens te krijgen en bij de dealer kost dat kreng 820 euro .
hallo ik heb ff een vraagje of iemand weet of een aandrijfas van Astra G OPC ook op een Zafira A OPC past. voor een Zafira A OPC is hij negens te krijgen en bij de dealer kost dat kreng 820 euro .
H Haasje17 Forumbewoner 2 jul 2014 #2 Assen zijn uitwisselbaar, je kunt ook die van een X20DTL, Y20DTH, Z22SE, X20XEV gebruiken (zowel Astra als Zafira).
Assen zijn uitwisselbaar, je kunt ook die van een X20DTL, Y20DTH, Z22SE, X20XEV gebruiken (zowel Astra als Zafira).
M marcelopc Lid 2 jul 2014 #3 Kijk dat is goed nieuws bedankt die assen zijn goed te krijgen voor veel minder geld
M marcelopc Lid 8 jul 2014 #5 As is besteld 163 euro valt mee zaterdag ff er onder zetten bedankt voor de info
M marcelopc Lid 12 jul 2014 #6 Ja hij zit er onder viel zeker mee past perfect lekker hoor geen gekraak meer
M marcelopc Lid 14 jul 2014 #9 Heb hem bij misterauto besteld kon hem voor zafira niet vinden maar voor Astra wel op de sloop vroeg die gek er 350 euro voor .
Heb hem bij misterauto besteld kon hem voor zafira niet vinden maar voor Astra wel op de sloop vroeg die gek er 350 euro voor .
M marcelopc Lid 16 jul 2014 #10 ja klopt had ik ook gekeken maar die kwam duurder uit voor de zelfde as maar hoe dan ook altijd goedkoper dan bij de opel
ja klopt had ik ook gekeken maar die kwam duurder uit voor de zelfde as maar hoe dan ook altijd goedkoper dan bij de opel
M marcelopc Lid 16 jul 2014 #11 weet ook niet hoe ik foto's moet plaatsen anders had ik er wel wat op gezet