M Mikey006 Komt weleens kijken 31 jan 2011 #1 80-80 verlagingsveren Kadett D + verkorte dempers Kan iemand me helpen aan een adres voor 80-80mm verlagings veren en verkorte dempers. Plus eventuele montage? Of heb je zelf zoiets te koop mail me even of stuur een U2U.
80-80 verlagingsveren Kadett D + verkorte dempers Kan iemand me helpen aan een adres voor 80-80mm verlagings veren en verkorte dempers. Plus eventuele montage? Of heb je zelf zoiets te koop mail me even of stuur een U2U.
C CommoCruiser Komt hier geregeld 31 jan 2011 #2 Pipo van dit forum even U2U'en. Die heeft regelmatig goede verlagingssets voor een goede prijs.
C CommoCruiser Komt hier geregeld 31 jan 2011 #3 Pipo van dit forum even U2U'en. Die heeft regelmatig goede verlagingssets voor een goede prijs.
M Mikey006 Komt weleens kijken 31 jan 2011 #4 Oké bedankt! Heb pipo een u2u gezonden. Wellicht weten mensen nog meer tips?
M Mikey006 Komt weleens kijken 31 jan 2011 #5 Oké bedankt! Heb pipo een u2u gezonden. Wellicht weten mensen nog meer tips?
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 1 feb 2011 #6 ik voor de voorzijde sowieso nog een setje -80 veren met dempers ( conische veren ) achterdempers heb ik ook nog.. de achterveren -80 hou ik zelf..
ik voor de voorzijde sowieso nog een setje -80 veren met dempers ( conische veren ) achterdempers heb ik ook nog.. de achterveren -80 hou ik zelf..
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 1 feb 2011 #7 ik voor de voorzijde sowieso nog een setje -80 veren met dempers ( conische veren ) achterdempers heb ik ook nog.. de achterveren -80 hou ik zelf..
ik voor de voorzijde sowieso nog een setje -80 veren met dempers ( conische veren ) achterdempers heb ik ook nog.. de achterveren -80 hou ik zelf..
Y yves475 Komt weleens kijken 2 feb 2011 #12 zijn dat gewone of ook verkorte?? of zijn deze gewoon korter?
Y yves475 Komt weleens kijken 2 feb 2011 #13 zijn dat gewone of ook verkorte?? of zijn deze gewoon korter?