B bifi Komt weleens kijken 3 apr 2012 #22 hupsakee, hier is ie dan, de flyer die je waarschijnlijk nog wel ergens onder je raam gaat vinden..... iedereen welkom en als er vragen zijn, stuur ze maar door hier op het forum of via mail op info@opelteamunlimited.be
hupsakee, hier is ie dan, de flyer die je waarschijnlijk nog wel ergens onder je raam gaat vinden..... iedereen welkom en als er vragen zijn, stuur ze maar door hier op het forum of via mail op info@opelteamunlimited.be
B bifi Komt weleens kijken 3 apr 2012 #23 hupsakee, hier is ie dan, de flyer die je waarschijnlijk nog wel ergens onder je raam gaat vinden..... iedereen welkom en als er vragen zijn, stuur ze maar door hier op het forum of via mail op info@opelteamunlimited.be
hupsakee, hier is ie dan, de flyer die je waarschijnlijk nog wel ergens onder je raam gaat vinden..... iedereen welkom en als er vragen zijn, stuur ze maar door hier op het forum of via mail op info@opelteamunlimited.be
B belgiumopelfriends Lid 19 apr 2012 #24 @bifi wrote:@g-astraa wrote:zelfs voor de meeste nederlanders is dit dichter bij dan op de oude locatie. :thumb er moet natuurlijk altijd iemand in het nadeel zijn dan he, en dit zijn deze keer de belgen zelf... die moeten iets verder rijden.... ohja voor ons maat die km niet uit het is de sfeer op de treffen die telt :thumb
@bifi wrote:@g-astraa wrote:zelfs voor de meeste nederlanders is dit dichter bij dan op de oude locatie. :thumb er moet natuurlijk altijd iemand in het nadeel zijn dan he, en dit zijn deze keer de belgen zelf... die moeten iets verder rijden.... ohja voor ons maat die km niet uit het is de sfeer op de treffen die telt :thumb
B belgiumopelfriends Lid 19 apr 2012 #25 @bifi wrote:@g-astraa wrote:zelfs voor de meeste nederlanders is dit dichter bij dan op de oude locatie. :thumb er moet natuurlijk altijd iemand in het nadeel zijn dan he, en dit zijn deze keer de belgen zelf... die moeten iets verder rijden.... ohja voor ons maat die km niet uit het is de sfeer op de treffen die telt :thumb
@bifi wrote:@g-astraa wrote:zelfs voor de meeste nederlanders is dit dichter bij dan op de oude locatie. :thumb er moet natuurlijk altijd iemand in het nadeel zijn dan he, en dit zijn deze keer de belgen zelf... die moeten iets verder rijden.... ohja voor ons maat die km niet uit het is de sfeer op de treffen die telt :thumb
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 5 mei 2012 #28 inderdaad ja otu treffen is toch nog altijd het beste treffen in mijn ogen altijd dikke fun verzekerd en ne dikke band op zaterdag die komt spele puur feest
inderdaad ja otu treffen is toch nog altijd het beste treffen in mijn ogen altijd dikke fun verzekerd en ne dikke band op zaterdag die komt spele puur feest
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 5 mei 2012 #29 inderdaad ja otu treffen is toch nog altijd het beste treffen in mijn ogen altijd dikke fun verzekerd en ne dikke band op zaterdag die komt spele puur feest
inderdaad ja otu treffen is toch nog altijd het beste treffen in mijn ogen altijd dikke fun verzekerd en ne dikke band op zaterdag die komt spele puur feest
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 5 mei 2012 #30 ik ben er ook wss ook met het opel team parkstad :angel :thumb
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 5 mei 2012 #31 ik ben er ook wss ook met het opel team parkstad :angel :thumb
R RickR91 Komt hier geregeld 14 jun 2012 #36 Hopelijk erbij, ga hetzelfde weekend namelijk ook naar Achtmaal, Camp Timberwolf Retreat.
R RickR91 Komt hier geregeld 14 jun 2012 #37 Hopelijk erbij, ga hetzelfde weekend namelijk ook naar Achtmaal, Camp Timberwolf Retreat.
G g-astraa Komt hier geregeld 17 jun 2012 #40 het staat nu vast dat ik er alle 3 de dagen bij ben. :thumb :thumb :thumb