Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Om een kadett e station naar 5-gaats te krijgen, kan ik dan van een Vectra of Omega of Astra 5-gaats alles over zetten? Of zullen er dingen aangepast moeten worden?
En maakt het niet uit of ik van een sedan of station neem?
Wielnaven van een Astra 5 gaats passen op de achterzijde met tevens schijven en remklauwen. Voorzijde gewoon de veerpoten van een calibra of vectra a overzetten inclusief naven klauwen enz.
Calibra en vectra hebben onafhankelijk geveerde as achter waarvan naven anders zijn en dus niet passen op een kadett e.
Je kunt op de achterzijde naven monteren van Kadet E Astra F of Astra G Alleen weet ik niet of je daarvoor een gsi achteras nodig hetbt. Je kunt dit controleren door te kijken of je naven op de achteras met 4 bouten vast zitten aan de binnenzijde.
Is dit het geval kun je de naven gewoon monteren.
Allen zijn geleverd met 5x110 en 4x100. Calibra V6 en Vectra V6 zijn allemaal geleverd met 5x100. Astra G vrijwel alles vanaf de 1.8 motoren.