N nl-tuning Loopt hier de deur plat 1 jun 2009 #21 mooie strakke kleur:kewlpics:kewlpics:kewlpics dikke let erin en gaan groeten nick
T Turbotjuh Komt weleens kijken 1 jun 2009 #22 origineel gepost door nl-tuning mooie strakke kleur:kewlpics:kewlpics:kewlpics dikke let erin en gaan groeten nick Er komt ooit nog wel een let in, als ik er eentje over heb Maar dit gebeurt dus pas als de 4x4 turbo klaar is en ik voor dat project een "nieuwe" motor gebouwt heb. Want dan is de let uit dat project over voor deze station. Nu eerst maar s alles lekker de station afbouwen, zodat we met deze lekker kunnen rijden. Er zit een trekhaak op en er komt snel een gas installatie in, dus kunnen we straks lekker goedkoop spullen vervoeren Ook dus mijn dochters speelgoed mvg Turbotjuh
origineel gepost door nl-tuning mooie strakke kleur:kewlpics:kewlpics:kewlpics dikke let erin en gaan groeten nick Er komt ooit nog wel een let in, als ik er eentje over heb Maar dit gebeurt dus pas als de 4x4 turbo klaar is en ik voor dat project een "nieuwe" motor gebouwt heb. Want dan is de let uit dat project over voor deze station. Nu eerst maar s alles lekker de station afbouwen, zodat we met deze lekker kunnen rijden. Er zit een trekhaak op en er komt snel een gas installatie in, dus kunnen we straks lekker goedkoop spullen vervoeren Ook dus mijn dochters speelgoed mvg Turbotjuh
T Turbotjuh Komt weleens kijken 1 jun 2009 #23 origineel gepost door stefan m. zijn dat nou krassen? mijn meisje heeft de foto's gemaakt, maar volgens mij zijn dat ook krassen:hmmz dinsdag ga ik alles nakijken samen met de spuiter tijdens het ophalen :vertag mvg Turbotjuh
origineel gepost door stefan m. zijn dat nou krassen? mijn meisje heeft de foto's gemaakt, maar volgens mij zijn dat ook krassen:hmmz dinsdag ga ik alles nakijken samen met de spuiter tijdens het ophalen :vertag mvg Turbotjuh
T Turbotjuh Komt weleens kijken 1 jun 2009 #24 origineel gepost door Gts32v6 Mooi man en super kleur:wors Gr. Gts32v6 Deze kleur komt jou wel bekend voor nog bedankt voor het showen en doorgeven van de kleur :thumbup mvg Turbotjuh
origineel gepost door Gts32v6 Mooi man en super kleur:wors Gr. Gts32v6 Deze kleur komt jou wel bekend voor nog bedankt voor het showen en doorgeven van de kleur :thumbup mvg Turbotjuh
T Turbotjuh Komt weleens kijken 1 jun 2009 #25 origineel gepost door Blue Dragon denk (hoop) een veeg in het stof ik hoop het ook, maar ik denk van niet mvg Turbotjuh
origineel gepost door Blue Dragon denk (hoop) een veeg in het stof ik hoop het ook, maar ik denk van niet mvg Turbotjuh
T Turbotjuh Komt weleens kijken 1 jun 2009 #26 origineel gepost door freek corsa Leuke kleur Ik ben benieuwd naar het eind resultaat :thumbup bedankt en ik kan niet wachten totdat die hier staat mvg Turbotjuh
origineel gepost door freek corsa Leuke kleur Ik ben benieuwd naar het eind resultaat :thumbup bedankt en ik kan niet wachten totdat die hier staat mvg Turbotjuh
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 1 jun 2009 #27 origineel gepost door Blue Dragon denk (hoop) een veeg in het stof Is haast wel zeker een veeg in de stof die zich op de lak verzameld heeft.. Detje is denders mooi geworden btw:thumbup
origineel gepost door Blue Dragon denk (hoop) een veeg in het stof Is haast wel zeker een veeg in de stof die zich op de lak verzameld heeft.. Detje is denders mooi geworden btw:thumbup
T Turbotjuh Komt weleens kijken 1 jun 2009 #28 dank je ik ben er ook wel heel blij mee en ik hoop dat het alleen maar stof is mvg Turbotjuh
A astra GT Post best veel 1 jun 2009 #29 ha dat word weer een leuke station, mooi kleurtje :thumbup ben benieuwd naar de rest..... groeten johan
ha dat word weer een leuke station, mooi kleurtje :thumbup ben benieuwd naar de rest..... groeten johan
T Turbotjuh Komt weleens kijken 2 jun 2009 #30 origineel gepost door astra GT ha dat word weer een leuke station, mooi kleurtje :thumbup ben benieuwd naar de rest..... groeten johan hallo Johan, dank je wel en voorlopig blijft deze op de kleur na en de spiegels geheel origineel ik moet eerst maar weer s sparen voor velgen en verlaging :vertag mvg Turbotjuh
origineel gepost door astra GT ha dat word weer een leuke station, mooi kleurtje :thumbup ben benieuwd naar de rest..... groeten johan hallo Johan, dank je wel en voorlopig blijft deze op de kleur na en de spiegels geheel origineel ik moet eerst maar weer s sparen voor velgen en verlaging :vertag mvg Turbotjuh
T Turbotjuh Komt weleens kijken 15 jun 2009 #31 zo mijn andere kadett is bijna klaar voor de verkoop:vertag van de week ga ik beginnen met de opbouw foto's zullen volgen mvg Turbotjuh
zo mijn andere kadett is bijna klaar voor de verkoop:vertag van de week ga ik beginnen met de opbouw foto's zullen volgen mvg Turbotjuh
T Turbotjuh Komt weleens kijken 2 jan 2010 #32 na lange tijd eindelijk bezig gegaan met de station :angel mvg Turbotjuh
T Turbotjuh Komt weleens kijken 2 jan 2010 #35 dank je ik ben er dan ook nog steeds erg blij mee :thumbup vandaag alle ramen gemonteerd en alles sluitend gemaakt nu de binnenkant en de bumpers nog mvg Turbotjuh
dank je ik ben er dan ook nog steeds erg blij mee :thumbup vandaag alle ramen gemonteerd en alles sluitend gemaakt nu de binnenkant en de bumpers nog mvg Turbotjuh
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 2 jan 2010 #36 Mooi geworden man ! Koplampen zijn ook super. ik zweer bij de ronde Wat voor een wielen komen eronder ?
Mooi geworden man ! Koplampen zijn ook super. ik zweer bij de ronde Wat voor een wielen komen eronder ?
T Turbotjuh Komt weleens kijken 3 jan 2010 #37 wielen en verlaging komen in een later stadium :hmmz de centjes zijn nu even op zeg maar eerst maar s rijden :wors mvg Turbotjuh
wielen en verlaging komen in een later stadium :hmmz de centjes zijn nu even op zeg maar eerst maar s rijden :wors mvg Turbotjuh
T Turbotjuh Komt weleens kijken 28 jan 2010 #38 dashboard zit er weer in morgen verder met de bedrading naar achteren aanleggen ,bekleding, stoelen, uitlaat en bumpers plaatsen. dan kan die maandag voor de apk :angel mvg Turbotjuh
dashboard zit er weer in morgen verder met de bedrading naar achteren aanleggen ,bekleding, stoelen, uitlaat en bumpers plaatsen. dan kan die maandag voor de apk :angel mvg Turbotjuh
T Turbotjuh Komt weleens kijken 2 feb 2010 #39 vandaag is die naar het apk keurstation gebracht. zal vanavond even foto's maken. er is nog een hoop te doen, maar dat kan tussendoor de andere projecten :angel mvg Turbotjuh
vandaag is die naar het apk keurstation gebracht. zal vanavond even foto's maken. er is nog een hoop te doen, maar dat kan tussendoor de andere projecten :angel mvg Turbotjuh
T Turbotjuh Komt weleens kijken 3 feb 2010 #40 gisteren was die afgekeurd op een paar kleine punten :angel, deze worden vandaag verholpen zodat die morgen te herkeuren kan. nog geen foto's gemaakt, maar dat doe ik morgen als ik m ophaal mvg Turbotjuh
gisteren was die afgekeurd op een paar kleine punten :angel, deze worden vandaag verholpen zodat die morgen te herkeuren kan. nog geen foto's gemaakt, maar dat doe ik morgen als ik m ophaal mvg Turbotjuh