J JackM83 Post best veel 29 jun 2009 #61 Zo te horen hebben de Nederlanders de prijzen weer geroofd :vertag. Waar blijven de foto's van het alles wat ik gemist heb ?
Zo te horen hebben de Nederlanders de prijzen weer geroofd :vertag. Waar blijven de foto's van het alles wat ik gemist heb ?
K Kenneth_OTU Komt weleens kijken 29 jun 2009 #63 origineel gepost door opel-tuning waar zijn de foto's van meerhout meeting eigenlijk te vinden?? Hoi Hoi Hou even onderstaande website in het oog, hier gaan de foto's van het treffen binnenkort opstaan. www.opelteamunlimited.tk Groeten Kenneth_otu
origineel gepost door opel-tuning waar zijn de foto's van meerhout meeting eigenlijk te vinden?? Hoi Hoi Hou even onderstaande website in het oog, hier gaan de foto's van het treffen binnenkort opstaan. www.opelteamunlimited.tk Groeten Kenneth_otu
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 29 jun 2009 #64 haha opel sponserd by heineken ik dacht dat het een opel bijeenkomst was i.p.v. zuip partij?
B bladeofdarkness Komt weleens kijken 29 jun 2009 #65 tis toch echt bavaria :jerry:jerry:jerry enne het zuipen hoort er voor ons bij he :afro
I imported_piet Komt hier geregeld 29 jun 2009 #66 iedereen nog proficiat met de bekers voor de foto's van onze kant check:www.opeloldiesclub.nl
L lukky Komt weleens kijken 30 jun 2009 #67 origineel gepost door bladeofdarkness tis toch echt bavaria :jerry:jerry:jerry enne het zuipen hoort er voor ons bij he :afro jullie zuipen toch niet!!! of toch ... jawel :jerry volgende feestje bij ons... ocz
origineel gepost door bladeofdarkness tis toch echt bavaria :jerry:jerry:jerry enne het zuipen hoort er voor ons bij he :afro jullie zuipen toch niet!!! of toch ... jawel :jerry volgende feestje bij ons... ocz
C corsa danny Komt weleens kijken 30 jun 2009 #68 hey Martyn nette waggie man moet je hem ook standaard laten van de baas mooi dat jullie nog wa prijzen hebben gewonnen greetz danny
hey Martyn nette waggie man moet je hem ook standaard laten van de baas mooi dat jullie nog wa prijzen hebben gewonnen greetz danny
K Kenneth_OTU Komt weleens kijken 30 jun 2009 #69 Hoi iedereen Willen we jullie toch nog effe bedanken voor het komen. We hopen natuurlijk dat jullie je goed geamusseerd hebben. Wij gaan op naar 2010 en hopen jullie allemaal terug te zien! Groeten vanwege Opel Team Unlimited.
Hoi iedereen Willen we jullie toch nog effe bedanken voor het komen. We hopen natuurlijk dat jullie je goed geamusseerd hebben. Wij gaan op naar 2010 en hopen jullie allemaal terug te zien! Groeten vanwege Opel Team Unlimited.
B bladeofdarkness Komt weleens kijken 30 jun 2009 #70 @ Lukky, ik zal m'n best doen om te komen! @ Danny, mag er helaas niet veel aan aanpassen...
B bifi Komt weleens kijken 30 jun 2009 #71 iedereen bedankt voor de positieve reactie. als iedereen zich amuseerd en een fijn weekend heeft dan zijn wij als organisatie ook tevreden. op naar een volgende meeting of otu2010....
iedereen bedankt voor de positieve reactie. als iedereen zich amuseerd en een fijn weekend heeft dan zijn wij als organisatie ook tevreden. op naar een volgende meeting of otu2010....