Ik geloof je direct !
Maar Klanderman en ik hebben al meer als een keer de rotzooi van zo'n poetsbedrijf mogen opknappen dus zijn we ook erg terughoudend op dit gebied.
Even ter verduidelijking voordat er misverstanden ontstaan : ik wil hiermee niet zeggen of beweren dat R&N slecht werk zou afleveren want ik ken het hele bedrijf en/of hun werk niet.
Ik kan je zo 5 namen geven van mensen hier uit de buurt die dit jaar hun auto hebben laten poetsen door zo'n snelle poetser als dat ik in mn vorige post heb aangegeven.
Bij aflevering zagen die auto's er stuk voor stuk ook enorm strak uit, maar was zo'n auto maar eens in een wasstraat / wasbox of met (teveel) agressieve shampoo, je zult zien dat je door het gebruik van bepaalde middelen enorm veel kunt verbergen die dan allemaal naar boven komen omdat je de fillers en olieeen weghaalt.
Als je de pech hebt dat je zo'n snelle poetser treft en je blijft na afloop achter met een auto vol hologrammen dan begint het echte gezeur pas. Dan kan je namelijk op zoek gaan naar een goed poetsbedrijf welke dan die hologrammen er weer uit gaan polijsten voor je.
Uiteindelijk ben je dan veel duurder uit.. daarom mijn advies : zorg dat je van te voren goede afspraken maakt en spreek af wat er gebeurd als je niet tevreden bent over het resultaat (ook als dat na 4 weken is).