H hans-01 Post best veel 22 mei 2011 #101 vanaf hoelaat kan ik zaterdag terecht in lent bij de meeting :hmmz vrijdag nog ff mijn commo flink poetsen :thumbup
vanaf hoelaat kan ik zaterdag terecht in lent bij de meeting :hmmz vrijdag nog ff mijn commo flink poetsen :thumbup
F fredericki200 Komt hier geregeld 22 mei 2011 #103 nog een paar dagen en dan s het zover heb dr zin an
H hans-01 Post best veel 22 mei 2011 #104 @Black Magic wrote:op zaterdag ben je welkom vanaf 9 uur :shock: shit moet ik echt wel vroeg mijn bedje uit op zaterdag :thumb heb er nu al zin in dus TOT ZATERDAG :thumbup :thumbup :thumbup
@Black Magic wrote:op zaterdag ben je welkom vanaf 9 uur :shock: shit moet ik echt wel vroeg mijn bedje uit op zaterdag :thumb heb er nu al zin in dus TOT ZATERDAG :thumbup :thumbup :thumbup
H HAICO Post best veel 22 mei 2011 #105 je kunt vrijdag al terecht :hmmz ik ben er afgelopen donderdag nog geweest en bijna alles is verhard,maar er moeten nog wel een paar betonrandjes afgezet worden ivm velg schade. maar ik denk dat dat wel goed zal komen :!: ik heb vandaag ook nog een paar duitsers in ahaus warm gemaakt voor het treffen in lent de zand bult ligt wel mooi achterin de hoek. wordt het terrein ook nog geveegd ?
je kunt vrijdag al terecht :hmmz ik ben er afgelopen donderdag nog geweest en bijna alles is verhard,maar er moeten nog wel een paar betonrandjes afgezet worden ivm velg schade. maar ik denk dat dat wel goed zal komen :!: ik heb vandaag ook nog een paar duitsers in ahaus warm gemaakt voor het treffen in lent de zand bult ligt wel mooi achterin de hoek. wordt het terrein ook nog geveegd ?
M Martijntwello Komt hier geregeld 22 mei 2011 #106 ja je kunt inderdaad vrijdag al terecht dan begind het ook al vanaf waarschijnlijk morgen is er al een gedeelte van onze groep daar aanwezig om de voorbereidingen te doen.. stukjes afzetten terrein vegen en de boel klaarmaken.. dus dat komt helemaal goed..
ja je kunt inderdaad vrijdag al terecht dan begind het ook al vanaf waarschijnlijk morgen is er al een gedeelte van onze groep daar aanwezig om de voorbereidingen te doen.. stukjes afzetten terrein vegen en de boel klaarmaken.. dus dat komt helemaal goed..
H Hulkie Komt hier geregeld 23 mei 2011 #108 Ik heb er ook zin in. Ik kom helaaaas niet het hele weekend, maar nu komen we op zondag met 2 manta's. mvg Gerry
Ik heb er ook zin in. Ik kom helaaaas niet het hele weekend, maar nu komen we op zondag met 2 manta's. mvg Gerry
O Opelkees Hoort bij de inboedel 23 mei 2011 #109 t begint nu wel serieus op te schieten ja we hebben dr zin an!!! :thumb
M mantaray Komt hier geregeld 23 mei 2011 #110 zo het zag er naar uit dat ik niet aanwezig kon zijn maar gelukkig was er een collega die voor me wilden werken :thumbup :thumbup dus zondag ben ik aanwezig met de manta ! ( alleen straks nog ff een piepend toplager en of druklager vervangen :hmmz )
zo het zag er naar uit dat ik niet aanwezig kon zijn maar gelukkig was er een collega die voor me wilden werken :thumbup :thumbup dus zondag ben ik aanwezig met de manta ! ( alleen straks nog ff een piepend toplager en of druklager vervangen :hmmz )
J JohnC Komt hier geregeld 23 mei 2011 #111 vandaag de boel ingeladen moest nog ff keuring op de blitz maar dat ging super goed. morgen nog wat in pakken en dan gaan we, eens kijken of we er iets moois van kunnen maken in lent :thumb
vandaag de boel ingeladen moest nog ff keuring op de blitz maar dat ging super goed. morgen nog wat in pakken en dan gaan we, eens kijken of we er iets moois van kunnen maken in lent :thumb
S sylvester1 Post best veel 24 mei 2011 #112 Ik zou graag met mijn corsa a tr willen komen, alleen mag niet naar binnen met de auto. Buiten het terrein laten staan wordt geen optie, want alles kunnen ze open maken aan de auto en is nu net helemaal klaar Is er eindelijk wat in de buurt, is het alleen achterwielaandrijvers.
Ik zou graag met mijn corsa a tr willen komen, alleen mag niet naar binnen met de auto. Buiten het terrein laten staan wordt geen optie, want alles kunnen ze open maken aan de auto en is nu net helemaal klaar Is er eindelijk wat in de buurt, is het alleen achterwielaandrijvers.
B bettus accu Loopt hier de deur plat 24 mei 2011 #113 maak je er toch ''ff'' snel een achterwiel aangedreven auto van. :thumb king: zondag ben ik er sws bij. vrijdag kom ik misschien ook ff langs huppelen als ik van school af kom, is toch op de weg.
maak je er toch ''ff'' snel een achterwiel aangedreven auto van. :thumb king: zondag ben ik er sws bij. vrijdag kom ik misschien ook ff langs huppelen als ik van school af kom, is toch op de weg.
S Stender Hoort bij de inboedel 24 mei 2011 #114 Tot zaterdag dan maar, al moet ik niet vergeten de auto te wassen en mijn camera klaar te maken :thumb
Tot zaterdag dan maar, al moet ik niet vergeten de auto te wassen en mijn camera klaar te maken :thumb
F fredericki200 Komt hier geregeld 24 mei 2011 #116 je bent van harte welkom om te komen kijken, alleen het terein zelf is bedoeld voor de achterwiel aangedreven opels.
je bent van harte welkom om te komen kijken, alleen het terein zelf is bedoeld voor de achterwiel aangedreven opels.
S sylvester1 Post best veel 24 mei 2011 #117 Ik kom zeker kijken, jammer dat er geen voorwielaangedreven wagens mogen komen. Er zijn namelijk bijna geen meetings in gelderland!
Ik kom zeker kijken, jammer dat er geen voorwielaangedreven wagens mogen komen. Er zijn namelijk bijna geen meetings in gelderland!
G g-astraa Komt hier geregeld 24 mei 2011 #118 ik kom ook zeker weten ff buurten. :thumb :thumb :thumb
M manta_dennis Komt hier geregeld 24 mei 2011 #119 Gezellig dat jullie allemaal komen jongens. Er is al een hoop werk verzet op het terrein. Er is al druk gewerkt om met een veegmachine het terrein te vegen. Morgen komen er nog meer hulptroepen om er een mooie locatie van te maken. :jerry
Gezellig dat jullie allemaal komen jongens. Er is al een hoop werk verzet op het terrein. Er is al druk gewerkt om met een veegmachine het terrein te vegen. Morgen komen er nog meer hulptroepen om er een mooie locatie van te maken. :jerry
H hans-01 Post best veel 24 mei 2011 #120 @manta_dennis wrote:Gezellig dat jullie allemaal komen jongens. Er is al een hoop werk verzet op het terrein. Er is al druk gewerkt om met een veegmachine het terrein te vegen. Morgen komen er nog meer hulptroepen om er een mooie locatie van te maken. :jerry fijn dat alles schoon gemaakt word nou maar hopen dat iedereen z`n eigen rommel ook in de daar voor bestemde bakken deponeerd
@manta_dennis wrote:Gezellig dat jullie allemaal komen jongens. Er is al een hoop werk verzet op het terrein. Er is al druk gewerkt om met een veegmachine het terrein te vegen. Morgen komen er nog meer hulptroepen om er een mooie locatie van te maken. :jerry fijn dat alles schoon gemaakt word nou maar hopen dat iedereen z`n eigen rommel ook in de daar voor bestemde bakken deponeerd