Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hoe is het weer daar nu bij het meeting terrein :hmmz:hmmz:hmmz
Ben ook benieuwd of dat ik m'n luchtbed of waterbed meeneem Maar we komen iig:thumbup het is droog en na alles wat er gevallen is lig het veld netjes bij en we hebben rijplaten liggen ook en het is heel de middag droog en voor het weekend geven ze ook redelijk goed weer af en droog
helaas denk ik niet dat ik dat ik het ga redden.. :cry ik zit midden in de deathline van ons magazine. Echt balen en hoe moet het nu met de hamburger's wij extra in geslagen voor je
helaas denk ik niet dat ik dat ik het ga redden.. :cry ik zit midden in de deathline van ons magazine. Echt balen en hoe moet het nu met de hamburger's wij extra in geslagen voor je
En het weer is SUPER, een beetje wind maar de zon is het heel lekker hier. Feesttent en hamburgerkraam (Zuipen & Vreten zoals ze hier zeggen) zijn vannacht gekeurd en goedgekeurd door de vereniging van huisvrouwen.
Dus ik zal zeggen, kom allemaal naar Goes om er een superfeest van te maken.