P pastry Komt hier geregeld 26 mei 2010 #121 @ arie ik zag het . Als het goed is moet het nu weer lukken. Bedankt voor de eerste 2. groeten pastry
@ arie ik zag het . Als het goed is moet het nu weer lukken. Bedankt voor de eerste 2. groeten pastry
K Keesjr Komt hier geregeld 29 mei 2010 #122 4e geworden met de Time-attack in de pro-street klasse, de eerste 3 rijden allemaal met turbo en 300pk-plus.......... Dus vond het best goed gaan met de Manta i240R M'n pa heeft voor het eerst op Assen meegedaan met z'n Ascona 400R en die vond het ook hartstikke leuk :thumbup Nu nog zes seconden van m'n tijd af zien te krijgen om een zekere meneer A.B. bij te houden
4e geworden met de Time-attack in de pro-street klasse, de eerste 3 rijden allemaal met turbo en 300pk-plus.......... Dus vond het best goed gaan met de Manta i240R M'n pa heeft voor het eerst op Assen meegedaan met z'n Ascona 400R en die vond het ook hartstikke leuk :thumbup Nu nog zes seconden van m'n tijd af zien te krijgen om een zekere meneer A.B. bij te houden
K Keesjr Komt hier geregeld 30 mei 2010 #124 Hee, een hele familie Corsa's, die ene heeft toch wel een pot noverox nodig voor z'n motorkappie :jerry
Hee, een hele familie Corsa's, die ene heeft toch wel een pot noverox nodig voor z'n motorkappie :jerry
N Nova_C20xe Komt hier geregeld 2 jun 2010 #128 Jammer genoeg niet Ik was de hele dag en batterij was ook niet veel meer:cry