A AhrendSportstourer Lid 25 jun 2016 #1 Weet er iemand als ik 20 mm spoorverbreders per kant plaats,of dan de orginele bouten te ver door zullen steken en dan dus ingekort moeten worden ?
Weet er iemand als ik 20 mm spoorverbreders per kant plaats,of dan de orginele bouten te ver door zullen steken en dan dus ingekort moeten worden ?
J juruca Post best veel 26 jun 2016 #2 Heb zelf ook spoorverbreders gemonteerd, 2 x 10mm. Van de draadeinden heb ik het gedeelte zonder schroefdraad af moeten zagen, waren dus te lang. Maar is een kleine moeite en verder geen probleem. Succes En een beetje gele lak op de afgezaagde eindjes.. Gemonteerd met 20inch velgen, 245-35-20 banden:
Heb zelf ook spoorverbreders gemonteerd, 2 x 10mm. Van de draadeinden heb ik het gedeelte zonder schroefdraad af moeten zagen, waren dus te lang. Maar is een kleine moeite en verder geen probleem. Succes En een beetje gele lak op de afgezaagde eindjes.. Gemonteerd met 20inch velgen, 245-35-20 banden:
A AhrendSportstourer Lid 26 jun 2016 #3 Maar goed dan heb jij nog maar 10 mm per kant,bij 20 mm is het dan misschien niet nodig.
J juruca Post best veel 26 jun 2016 #4 ff de spoorverbreder er opzettten, wiel monteren en je weet het