19" duim snowflake

belgium turbo

Komt hier geregeld
Ben zonet een setje 19" duim snoflake velgen tegen gekomen voor 200€ dient wel opgekuist te worden .

Nu vraag ik me af of deze wel passen op een astra g coupe bandenmaat zou 235-35-19 ?

wielkasten rollen is niet stervens duur hoor.. ik heb al beetje rond zitten kijken, maar kwam nog onder de 2 meyer uit..

Okay, ja, ik dacht dat het misschien €200 zou zijn voor de achteras (twee wielkasten dus). Maar voor 4 wielkasten vind ik het niet veel (mits het natuurlijk netjes gerold wordt, inclusief de bumpers).

tja ik heb het nog niet laten doen ivm geld, en me standaart velgen ook nog ff prima zijn.

200,ik weet niet wat je precies met 'opkuisen ' bedoeld,maar voor dat geld wil ik wel ff poetsen. Ik neem aan dat je bedoeld dat ze (flink) beschadigd zijn :hmmz

euhm, er zijn astra's, waar 19 inch onder zaten hoor.... :P

idd zal je wel moeten rollen, om tijdens het inveren niet aan te lopen op de randen (had die astra's ook gedaan).

en als je verlaagt hebt, gaat het idd ook niet passen, of je moet HellaFlush willen gaan.... ;)

PS: zover ik de belgische taal ken, is opkuisen idd schoonmaken of netjes maken.

en 200 voor rollen is niet verkeerd, kan wel goedkoper, maar dan moet je het zelf doen, en ook goed kunnen doen.

@FnF_racer wrote:PS: zover ik de belgische taal ken, is opkuisen idd schoonmaken of netjes maken.

Ik ben een Belg en opkuisen wil hetzelfde zeggen als bij jullie hoor...

Borduurschade,krassen,...

Opkuisen in de zin van schuren,herspuiten, etc.

wij hollanders gebruiken het woord opkuisen niet echt.... :P

wij gebruiken eerder de woorden die je daarna zei, zoals herspuiten. :P

Ik heb zelf dezelfde wielen op mijn OPC in 18" met banden 215-35-18. Ik denk dat groter als dit niet erg goed gaat passen op een astra G.

Moet je dan niet nog plattere banden hebben?? De maat die jij noemt 235 gaat denk ik zeker niet passen op een G, heb zelf 215 zoals ik al zei.

Plaatje bij het praatje :D

Foto-OB4MD8JG-D.jpg

@ronOPC1 wrote:Ik heb zelf dezelfde wielen op mijn OPC in 18" met banden 215-35-18. Ik denk dat groter als dit niet erg goed gaat passen op een astra G.

Moet je dan niet nog plattere banden hebben?? De maat die jij noemt 235 gaat denk ik zeker niet passen op een G, heb zelf 215 zoals ik al zei.

Plaatje bij het praatje :D

Foto-OB4MD8JG-D.jpg

Idd daarom mijn vraag of de 19" passen , ondertussen eruit gekomen dat dit niet lukt zonder de wielkassen aan te passen welke ik niet wil doen.

Dus dan maar uit kijken naar een 18" setje ;)

Terug
Naar boven