C c-dett16v Loopt hier de deur plat 26 okt 2009 #1 hey mensen, kan iemand een fotoshop maken voor mij met deze velgen onder mijn vectra? klik hier onder op velgen velg
hey mensen, kan iemand een fotoshop maken voor mij met deze velgen onder mijn vectra? klik hier onder op velgen velg
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 26 okt 2009 #2 origineel gepost door martklanderman Zoiets? Dat is dan €25,-:jerry Grapjuuuuhking: Groeten Mart ik heb weleens een fotoshop gezien, maar dit..........:wors ik word er gewoon stil van :thumbup klasse!!!!! en heel erg bedankt kan dit set nieuw kopen voor 800,- met nieuwe michelins
origineel gepost door martklanderman Zoiets? Dat is dan €25,-:jerry Grapjuuuuhking: Groeten Mart ik heb weleens een fotoshop gezien, maar dit..........:wors ik word er gewoon stil van :thumbup klasse!!!!! en heel erg bedankt kan dit set nieuw kopen voor 800,- met nieuwe michelins
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 26 okt 2009 #3 durf het bijna niet te vragen, maar zou je het nog 1 keer kunnen doen met deze: http://aycu02.webshots.com/image/40521/2005461635812509799_rs.jpg BVD
durf het bijna niet te vragen, maar zou je het nog 1 keer kunnen doen met deze: http://aycu02.webshots.com/image/40521/2005461635812509799_rs.jpg BVD
S speaker Hoort bij de inboedel 26 okt 2009 #7 Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor kleur jij hebt !! Ik dacht steeds zilver/grijs, maar nu begint ie toch wel op die van mij te lijken ! mede omdat het óók een V-line is !
Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor kleur jij hebt !! Ik dacht steeds zilver/grijs, maar nu begint ie toch wel op die van mij te lijken ! mede omdat het óók een V-line is !
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 26 okt 2009 #9 origineel gepost door speaker Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor kleur jij hebt !! Ik dacht steeds zilver/grijs, maar nu begint ie toch wel op die van mij te lijken ! mede omdat het óók een V-line is ! misschien datie verandert is toch echt zilver:wub tja ik heb iets met zilver.......tijdloos en altijd netjes.
origineel gepost door speaker Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor kleur jij hebt !! Ik dacht steeds zilver/grijs, maar nu begint ie toch wel op die van mij te lijken ! mede omdat het óók een V-line is ! misschien datie verandert is toch echt zilver:wub tja ik heb iets met zilver.......tijdloos en altijd netjes.
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 26 okt 2009 #10 origineel gepost door martklanderman Niet zo mooi als de vorige maar: 5-spaaks (want ik had de verkeerde gephotoshop): 6-spaaks ( die wie jij liet zien): je bent hier echt goed in he:wors:wors
origineel gepost door martklanderman Niet zo mooi als de vorige maar: 5-spaaks (want ik had de verkeerde gephotoshop): 6-spaaks ( die wie jij liet zien): je bent hier echt goed in he:wors:wors
S speaker Hoort bij de inboedel 26 okt 2009 #11 origineel gepost door c-dett16v origineel gepost door speaker Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor kleur jij hebt !! Ik dacht steeds zilver/grijs, maar nu begint ie toch wel op die van mij te lijken ! mede omdat het óók een V-line is ! misschien datie verandert is toch echt zilver:wub tja ik heb iets met zilver.......tijdloos en altijd netjes. Dus niet Panacotta ??
origineel gepost door c-dett16v origineel gepost door speaker Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor kleur jij hebt !! Ik dacht steeds zilver/grijs, maar nu begint ie toch wel op die van mij te lijken ! mede omdat het óók een V-line is ! misschien datie verandert is toch echt zilver:wub tja ik heb iets met zilver.......tijdloos en altijd netjes. Dus niet Panacotta ??
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 26 okt 2009 #12 origineel gepost door speaker origineel gepost door c-dett16v origineel gepost door speaker Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor kleur jij hebt !! Ik dacht steeds zilver/grijs, maar nu begint ie toch wel op die van mij te lijken ! mede omdat het óók een V-line is ! misschien datie verandert is toch echt zilver:wub tja ik heb iets met zilver.......tijdloos en altijd netjes. Dus niet Panacotta ?? neej, geloof van niet:hmmz panacotta is toch met iets gelere gloed?!
origineel gepost door speaker origineel gepost door c-dett16v origineel gepost door speaker Maar ik begin me nu wel af te vragen wat voor kleur jij hebt !! Ik dacht steeds zilver/grijs, maar nu begint ie toch wel op die van mij te lijken ! mede omdat het óók een V-line is ! misschien datie verandert is toch echt zilver:wub tja ik heb iets met zilver.......tijdloos en altijd netjes. Dus niet Panacotta ?? neej, geloof van niet:hmmz panacotta is toch met iets gelere gloed?!
S speaker Hoort bij de inboedel 26 okt 2009 #13 grijs met een beige paarlemoer er over ( maar voor rdw gewoon grijs/metallic )
P Peter uit Soest Lid 27 okt 2009 #16 My God, Ik dacht dat ik kon fotoshoppen, maar dit is werkelijk prachtig. Diepte creëren wat er niet was, schaduwen en licht maken dat er niet was. Grote vraag; Hoe haal je in godsnaam nu datgene op wat er in de originele foto niet te zien is??? knap hoor.
My God, Ik dacht dat ik kon fotoshoppen, maar dit is werkelijk prachtig. Diepte creëren wat er niet was, schaduwen en licht maken dat er niet was. Grote vraag; Hoe haal je in godsnaam nu datgene op wat er in de originele foto niet te zien is??? knap hoor.
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 28 okt 2009 #18 origineel gepost door XeRo c-dett16v waar heb je die tweede set gevonden? op google:jerry
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 30 okt 2009 #19 Hey, die eerste set velgen heb ik ook Mocht je toch voor de OPC velgen gaan, neem dan de 5 spakers, die staan een stuk stoerder al zeg ik het zelf.... En idd, petje af voor de fotosoep's :thumbup:thumbup:thumbup
Hey, die eerste set velgen heb ik ook Mocht je toch voor de OPC velgen gaan, neem dan de 5 spakers, die staan een stuk stoerder al zeg ik het zelf.... En idd, petje af voor de fotosoep's :thumbup:thumbup:thumbup
S Spacejam Hoort bij de inboedel 30 okt 2009 #20 Sodeju wat een goede photoshop De multispaaks velgen vind ik overigens het mooiste. even lekker een stukje topic kaping :angel ==> hopelijk niet zo erg en dan haal ik hem meteen weer weg kan je voor mij de velgen onder de auto shoppen: velgen: auto: Alvast bedankt!
Sodeju wat een goede photoshop De multispaaks velgen vind ik overigens het mooiste. even lekker een stukje topic kaping :angel ==> hopelijk niet zo erg en dan haal ik hem meteen weer weg kan je voor mij de velgen onder de auto shoppen: velgen: auto: Alvast bedankt!