S Silence Post best veel 27 jun 2011 #1 Op 18 september organiseert opel club zeeland weer een dagmeeting. Tijd: 10:00 tot 16:00 dan is de prijsuitreiking. GPS adres: Albert Plesmanweg 35 4462 GC Goes Er zullen weer een aantal stands aanwezig zijn met verschillende spulletjes.
Op 18 september organiseert opel club zeeland weer een dagmeeting. Tijd: 10:00 tot 16:00 dan is de prijsuitreiking. GPS adres: Albert Plesmanweg 35 4462 GC Goes Er zullen weer een aantal stands aanwezig zijn met verschillende spulletjes.
S Silence Post best veel 4 jul 2011 #2 g-astraaa die datum is inderdaad vervallen ivm met de haalbaarheid van de vergunningen.
S Silence Post best veel 4 jul 2011 #4 g-astraaa die datum is inderdaad vervallen ivm met de haalbaarheid van de vergunningen.
G g-astraa Komt hier geregeld 27 jun 2011 #6 word weer kiezen die dag weer 2 opel treffens op die datum. :wtf :wtf :wtf
G g-astraa Komt hier geregeld 27 jun 2011 #7 word weer kiezen die dag weer 2 opel treffens op die datum. :wtf :wtf :wtf
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 28 jun 2011 #9 is dat hetzelfde industrie terrein als waar de zeeuwse tuning night was? dan ben ik zeker weer aanwezig
is dat hetzelfde industrie terrein als waar de zeeuwse tuning night was? dan ben ik zeker weer aanwezig
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 28 jun 2011 #11 is dat hetzelfde industrie terrein als waar de zeeuwse tuning night was? dan ben ik zeker weer aanwezig
is dat hetzelfde industrie terrein als waar de zeeuwse tuning night was? dan ben ik zeker weer aanwezig
P Pastra Loopt hier de deur plat 29 jun 2011 #12 @hans-01 wrote:welke nog meer dan :wtf Wij van de AstraTuningClub hebben voor die datum al een tijdje onze 3de AstraTuningClub meets AstraFriendsBelgium meeting staan. Dit is ook een open Opel-treffen, met Belgische, Nederlandse, en dit jaar ook hopelijk enkele Duitse Opel-liefhebbers! Gr. Pastra
@hans-01 wrote:welke nog meer dan :wtf Wij van de AstraTuningClub hebben voor die datum al een tijdje onze 3de AstraTuningClub meets AstraFriendsBelgium meeting staan. Dit is ook een open Opel-treffen, met Belgische, Nederlandse, en dit jaar ook hopelijk enkele Duitse Opel-liefhebbers! Gr. Pastra
P Pastra Loopt hier de deur plat 29 jun 2011 #13 @hans-01 wrote:welke nog meer dan :wtf Wij van de AstraTuningClub hebben voor die datum al een tijdje onze 3de AstraTuningClub meets AstraFriendsBelgium meeting staan. Dit is ook een open Opel-treffen, met Belgische, Nederlandse, en dit jaar ook hopelijk enkele Duitse Opel-liefhebbers! Gr. Pastra
@hans-01 wrote:welke nog meer dan :wtf Wij van de AstraTuningClub hebben voor die datum al een tijdje onze 3de AstraTuningClub meets AstraFriendsBelgium meeting staan. Dit is ook een open Opel-treffen, met Belgische, Nederlandse, en dit jaar ook hopelijk enkele Duitse Opel-liefhebbers! Gr. Pastra
G g-astraa Komt hier geregeld 2 jul 2011 #14 opel power nederland zal ook hier met een aantal opels heen komen. :thumb :thumb :thumb
V Vannos Hoort bij de inboedel 2 jul 2011 #15 @DeMeistah wrote:is dat hetzelfde industrie terrein als waar de zeeuwse tuning night was? dan ben ik zeker weer aanwezig Ja zelfde plek Ik bem der ook zeker
@DeMeistah wrote:is dat hetzelfde industrie terrein als waar de zeeuwse tuning night was? dan ben ik zeker weer aanwezig Ja zelfde plek Ik bem der ook zeker
G g-astraa Komt hier geregeld 2 jul 2011 #16 opel power nederland zal ook hier met een aantal opels heen komen. :thumb :thumb :thumb
V vectra_driver Komt weleens kijken 17 sep 2011 #17 Alles staat klaar en als we het zelfde weer als vandaag hebben mogen we niet klagen :angel
V Vannos Hoort bij de inboedel 2 jul 2011 #18 @DeMeistah wrote:is dat hetzelfde industrie terrein als waar de zeeuwse tuning night was? dan ben ik zeker weer aanwezig Ja zelfde plek Ik bem der ook zeker
@DeMeistah wrote:is dat hetzelfde industrie terrein als waar de zeeuwse tuning night was? dan ben ik zeker weer aanwezig Ja zelfde plek Ik bem der ook zeker
V vectra_driver Komt weleens kijken 17 sep 2011 #19 Alles staat klaar en als we het zelfde weer als vandaag hebben mogen we niet klagen :angel