Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
10de Internationale Opelmeeting CTN, 8 t/m 10 juni 2012
Denken jullie wel aan de betaling van de BBQ, het geld moet 1 juni op de rekening van CTN staan (een dagje later kan wel maar niet later a.u.b. i.v.m. inkopen)
Veel mooie wagens gezien en de nieuwe Vectra van Wim-V6 (ik had je nog ff willen aanschieten, maar kwam er tijdens de prijsuitreiking achter dat ik weg moest voor een afspraak).
Kan iemand me nog iets vertellen over de Manta A die op de parkeerplaats van Stuivezand stond? Waar komt bijvoorbeeld die brede uitbouw vandaan? En dezelfde vraag heb ik eigenlijk over de Belgische, matzwarte Manta B. Is dat een Irmscher uitbouw?
Kan iemand me nog iets vertellen over de Manta A die op de parkeerplaats van Stuivezand stond? Waar komt bijvoorbeeld die brede uitbouw vandaan? En dezelfde vraag heb ik eigenlijk over de Belgische, matzwarte Manta B. Is dat een Irmscher uitbouw?
die manta is van een maatvan me is een zelfgemaakte uitbouw mallen zijn nog aanwezig