@spacekeek6 wrote:Dat is dan waarschijnlijk de overdrukslang, die heb ik ook lek gehad.. Dacht ook dat dat het kon wezen met valse lucht etc, alleen het was valse hoop.. Probleem is bij mij ook nog steeds.. Op 3 poten lopen heeft ie de laatste weken niet meer gedaan

, alleen heb nog steeds het bokken bij rustig rijden en hetzelfde probleem als wat jij beschrijft met de koppeling intrappen.
Heb van de week de voltmeter in de aansteker gehad en alle elektische apparaten uitgedaan en wat mij opviel was dat de voltage toch behoorlijk schommelt,(tussen 14/14,5V, ook als je op een vaste snelheid blijft rijden.. Weet niet of dit normaal is?
Gister nog eens na gekeken, wat mij opviel is:
Lampen uit
Ventilatoren uit
alleen de radio aan
dan doet het probleem zich niet voor alleen zodra ik een bocht neem en dan de koppeling in trap dus als de stuurbekrachtiging in werking gaat doet het probleem zich wel voor
nog iets als ik stil sta en zet de ventilatoren op 1 niks aan de hand draai ik hem op stand 4 begint mijn toerental te pruttelen en gaat een beetje op en neer.
is het dan toch de accu of de dynamo die te zwak zijn? of kan het nog iets anders zijn in de elektra dat de zwak is?