S Slurpy Post best veel 30 mei 2010 #1 Sinds dinsdag ben ik voor de tweede keer papa geworden. Eva, ondertussen 2,5 jaar oud, heeft er een zusje bij. Haar naam is Lien, 3,250 kg zwaar en 51,5 cm groot. Moeder en dochter stellen het goed.
Sinds dinsdag ben ik voor de tweede keer papa geworden. Eva, ondertussen 2,5 jaar oud, heeft er een zusje bij. Haar naam is Lien, 3,250 kg zwaar en 51,5 cm groot. Moeder en dochter stellen het goed.
K Kaneda Post best veel 30 mei 2010 #7 van harte met de blijde gebeurtenis (zelf afgelopen maandag voor het eerst papa geworden) ff lekker van genieten de komende dagen
van harte met de blijde gebeurtenis (zelf afgelopen maandag voor het eerst papa geworden) ff lekker van genieten de komende dagen
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 30 mei 2010 #9 Gefeliciteerd! Mooie baby :kewlpics Ik zie dat ze de eerste auto kleding al aan heeft
M marcoml01 Komt weleens kijken 30 mei 2010 #11 Gefeliciteerd, is helemaal top met 3 vrouwen in huis, en ik kan het weten!!! Groeten Marco
C Corretje Lid 30 mei 2010 #14 Paps en Mams Gefeliciteerd met deze nieuwe wereld burger en veel gezondheid togewenst