H HAICO Post best veel 28 jun 2011 #401 is een pontiac van begin 40er jaren die heeft wel veel meer ruimte onder de kap :!:
K Koekie Post best veel 25 jun 2011 #402 Vandaag even met een deur bezig geweest,alles eruit gehaald het hout is allemaal nog hard dus dat laat ik zitten. en nog wat platen aan de nieuwe a slijl gelast om de scharnieren op te bouten.
Vandaag even met een deur bezig geweest,alles eruit gehaald het hout is allemaal nog hard dus dat laat ik zitten. en nog wat platen aan de nieuwe a slijl gelast om de scharnieren op te bouten.
S schuitje Loopt hier de deur plat 26 jun 2011 #403 echt een super gaaf project man, als je bijna klaar bent kom ik wel weer een keer langs :jerry
K Koekie Post best veel 26 jun 2011 #404 tussendoor mag ook wel hoor,neem je je vader een keer mee ofzo.
S schuitje Loopt hier de deur plat 26 jun 2011 #405 dat is wel een ide natuurlijk zal het wel eens overleggen hier. sorry voor het off topic.
P pipo Hoort bij de inboedel 27 jun 2011 #407 zoiets is ook wel leuk maar respect zal wel vet zijn als hij klaar is
B Ben_M Komt hier geregeld 28 jun 2011 #408 @pipo wrote:zoiets is ook wel leuk afbeelding maar respect zal wel vet zijn als hij klaar is Hee dat lijkt verdacht veel op een Chevy Master deluxe, die weet ik nog een te staan
@pipo wrote:zoiets is ook wel leuk afbeelding maar respect zal wel vet zijn als hij klaar is Hee dat lijkt verdacht veel op een Chevy Master deluxe, die weet ik nog een te staan
H HAICO Post best veel 28 jun 2011 #409 is een pontiac van begin 40er jaren die heeft wel veel meer ruimte onder de kap :!:
K Kadett 1.5-TD 4Deurs Post best veel 29 jun 2011 #410 Echt een mooi project! Benieuwd naar het resultaat! :kewlpics
K Kadett 1.5-TD 4Deurs Post best veel 29 jun 2011 #411 Echt een mooi project! Benieuwd naar het resultaat! :kewlpics
K Koekie Post best veel 29 jun 2011 #412 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@Koekie wrote:Jij mag nooit meer raden,er komt idd een planken vloer in :vertag Moet je een extra rotte nemen van 40 jaar oud past bij de stijl :jerry :jerry :jerry Ben wel nieuwgierig hoe die eruit komt te zien :wub Het moet niet rot zijn maar oud eruit zien,das een wezenlijk verschil. er zit namelijk geen doorgerot plekkie aan die hele auto, alleen roest. Doe dat maar eens na met een manta ofzo
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@Koekie wrote:Jij mag nooit meer raden,er komt idd een planken vloer in :vertag Moet je een extra rotte nemen van 40 jaar oud past bij de stijl :jerry :jerry :jerry Ben wel nieuwgierig hoe die eruit komt te zien :wub Het moet niet rot zijn maar oud eruit zien,das een wezenlijk verschil. er zit namelijk geen doorgerot plekkie aan die hele auto, alleen roest. Doe dat maar eens na met een manta ofzo
K Koekie Post best veel 6 jul 2011 #414 Ik ben ook al een beetje met de achterdeur aan het stoeien geweest. eerst het onderste scharnier een plekje gegeven,de bovenste zit bijna bovenaan dus die komt later als de bovenbouw er weer opzit. Hier kun je goed zien hoveel korter de koets geworden is
Ik ben ook al een beetje met de achterdeur aan het stoeien geweest. eerst het onderste scharnier een plekje gegeven,de bovenste zit bijna bovenaan dus die komt later als de bovenbouw er weer opzit. Hier kun je goed zien hoveel korter de koets geworden is
K Koekie Post best veel 29 jun 2011 #415 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@Koekie wrote:Jij mag nooit meer raden,er komt idd een planken vloer in :vertag Moet je een extra rotte nemen van 40 jaar oud past bij de stijl :jerry :jerry :jerry Ben wel nieuwgierig hoe die eruit komt te zien :wub Het moet niet rot zijn maar oud eruit zien,das een wezenlijk verschil. er zit namelijk geen doorgerot plekkie aan die hele auto, alleen roest. Doe dat maar eens na met een manta ofzo
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@Koekie wrote:Jij mag nooit meer raden,er komt idd een planken vloer in :vertag Moet je een extra rotte nemen van 40 jaar oud past bij de stijl :jerry :jerry :jerry Ben wel nieuwgierig hoe die eruit komt te zien :wub Het moet niet rot zijn maar oud eruit zien,das een wezenlijk verschil. er zit namelijk geen doorgerot plekkie aan die hele auto, alleen roest. Doe dat maar eens na met een manta ofzo
S schuitje Loopt hier de deur plat 6 jul 2011 #416 dat ziet er weer erg goed uit man maar welke deur ga je nou inkorten? de voorste of de achterste? als je de achterste zo laat en de voorste inkort zit je stijl ingeveer on het midden :vertag succes :thumb
dat ziet er weer erg goed uit man maar welke deur ga je nou inkorten? de voorste of de achterste? als je de achterste zo laat en de voorste inkort zit je stijl ingeveer on het midden :vertag succes :thumb
T The Undertaker Komt hier geregeld 6 jul 2011 #418 Ik had het dak verlengt en de lengte van de deuren behouden :hmmz
2 2000 Hoort bij de inboedel 6 jul 2011 #419 @The Undertaker wrote:Ik had het dak verlengt en de lengte van de deuren behouden :hmmz Het dak is het meest lastig strak te maken.
@The Undertaker wrote:Ik had het dak verlengt en de lengte van de deuren behouden :hmmz Het dak is het meest lastig strak te maken.
K Koekie Post best veel 6 jul 2011 #420 Ik ben ook al een beetje met de achterdeur aan het stoeien geweest. eerst het onderste scharnier een plekje gegeven,de bovenste zit bijna bovenaan dus die komt later als de bovenbouw er weer opzit. Hier kun je goed zien hoveel korter de koets geworden is
Ik ben ook al een beetje met de achterdeur aan het stoeien geweest. eerst het onderste scharnier een plekje gegeven,de bovenste zit bijna bovenaan dus die komt later als de bovenbouw er weer opzit. Hier kun je goed zien hoveel korter de koets geworden is