V Vega Post best veel 19 mei 2011 #22 @cjibclient wrote:Wat moet ik toch zonder de kennis op dit forum Daar waar je je ook hebt aangemeld. Had me anders waarschijnlijk weer 800-1000 euro's gekost bij de VOD Per kale koplamp ± € 480,00 ex btw. @DarkNL08 wrote:Beetje bezoekers kapen hierzo :jerry Ik zou niet durven. :wub
@cjibclient wrote:Wat moet ik toch zonder de kennis op dit forum Daar waar je je ook hebt aangemeld. Had me anders waarschijnlijk weer 800-1000 euro's gekost bij de VOD Per kale koplamp ± € 480,00 ex btw. @DarkNL08 wrote:Beetje bezoekers kapen hierzo :jerry Ik zou niet durven. :wub
V Vega Post best veel 19 mei 2011 #23 @cjibclient wrote:Wat moet ik toch zonder de kennis op dit forum Daar waar je je ook hebt aangemeld. Had me anders waarschijnlijk weer 800-1000 euro's gekost bij de VOD Per kale koplamp ± € 480,00 ex btw. @DarkNL08 wrote:Beetje bezoekers kapen hierzo :jerry Ik zou niet durven. :wub
@cjibclient wrote:Wat moet ik toch zonder de kennis op dit forum Daar waar je je ook hebt aangemeld. Had me anders waarschijnlijk weer 800-1000 euro's gekost bij de VOD Per kale koplamp ± € 480,00 ex btw. @DarkNL08 wrote:Beetje bezoekers kapen hierzo :jerry Ik zou niet durven. :wub