O opelremco Komt hier geregeld 22 nov 2011 #1 Ik vroeg me zo af. Is een x20xev van een Omega-B zonder aanpassingen zo over te hangen in een Astra-F. Zijn de motorsteunen gelijk?Of moet je deze aanpassen. groet, remco
Ik vroeg me zo af. Is een x20xev van een Omega-B zonder aanpassingen zo over te hangen in een Astra-F. Zijn de motorsteunen gelijk?Of moet je deze aanpassen. groet, remco
wim-v6 Forumbewoner 23 nov 2011 #2 Let op, Oliepomp zou eventueel gewisseld moeten worden..... Ophangpunten zijn wel gelijk.. Deels kan de motorbekabeling en de sensoren verschillen, er zit een klein verschil in het inlaat.. Willem
Let op, Oliepomp zou eventueel gewisseld moeten worden..... Ophangpunten zijn wel gelijk.. Deels kan de motorbekabeling en de sensoren verschillen, er zit een klein verschil in het inlaat.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 23 nov 2011 #3 Let op, Oliepomp zou eventueel gewisseld moeten worden..... Ophangpunten zijn wel gelijk.. Deels kan de motorbekabeling en de sensoren verschillen, er zit een klein verschil in het inlaat.. Willem
Let op, Oliepomp zou eventueel gewisseld moeten worden..... Ophangpunten zijn wel gelijk.. Deels kan de motorbekabeling en de sensoren verschillen, er zit een klein verschil in het inlaat.. Willem
D Dr.Ed Komt hier geregeld 1 dec 2011 #4 Het carter en uitlaatspruitstuk zal ook vervangen moeten worden.
D Dr.Ed Komt hier geregeld 1 dec 2011 #5 Het carter en uitlaatspruitstuk zal ook vervangen moeten worden.