Voor mij werkt het!, weet dat Opel dealer bij beurt ook een flesje injectiereiniger in de tank gooit.
Mijn ervaring met Wynns is goed (andere zweren bij forte, tis maar net wat je makkelijk kunt krijgen vind ik)
Nissan primera brandde na aanschaf motormanagement lampje..schoonvader reed vaak 60 in 5e versnelling.
Nissan dealer heeft dit gereset maar melding kwam terug, kon van alles zijn, katalysator, lambda sondes, zelf de stekkerverbindingen konden de oorzaak zijn.
Toen bij lege tank, flesje wynns erin en half vol getankt en flink doorgetrokken in 3 en 4 en lekker heet gestookt..de tank was bijna leeg en het lampje ging al af en toe uit.
Daarna dit nogmaals herhaald voor 2e halve tank..en jawel geen storingslampje meer. (na 5 jaar keer teruggekomen maar na flesje weer weg)
Is nu 7 jaar geleden, 1x per jaar een flesje bij beurt, en krijgt nu van mij zelf ongeveer half jaar na beurt nog een flesje op halve tank, nu al weer 2 jaar geen melding!
Laatst bij een vriend met volvo, afgekeurd op emissie en koplampen, de laatste vernieuwd en de auto had hiervoor 2 jaar stil gestaan dus als die gestart werd wat een lucht, waarschijnlijk door oude benzine denk ik..deze tank eerst echt bijna helemaal leeggereden (streepje echt onder rood) , daarna flesje wynns en 20 liter erbij en doortrekken maar..hij had wel de pech dat hij staande werd gehouden voor rijden zonder apk (130 ex admin kosten), maar daarna naar de garage en goedgekeurd, stonk ook niet meer!