M Marsi Lid 4 sep 2011 #1 Kan iemand mij vertellen waar onderstaande sensor voor is. Het instructieboekje zegt hier niets over.... Vast hartelijk dank!
Kan iemand mij vertellen waar onderstaande sensor voor is. Het instructieboekje zegt hier niets over.... Vast hartelijk dank!
G GRSBK Post best veel 4 sep 2011 #3 ow okee dan heb ik me ook altijd vergist dacht dat dit de TMC antenne was voor je navigatie
M Marsi Lid 5 sep 2011 #5 Ahaaaa. Dus zonlicht erop en je airco gaat harder aan het werk. Geen zonlicht erop en hij kan in de "relax modus". Bedankt voor je antwoord!
Ahaaaa. Dus zonlicht erop en je airco gaat harder aan het werk. Geen zonlicht erop en hij kan in de "relax modus". Bedankt voor je antwoord!
T TJINNE Lid 5 sep 2011 #6 En ik dacht altijd dat dit voor de automatische lichten was , iets wat de lichtsterkte meet :???:
G GRSBK Post best veel 4 sep 2011 #7 ow okee dan heb ik me ook altijd vergist dacht dat dit de TMC antenne was voor je navigatie
H hennyw Post best veel 6 sep 2011 #8 @TJINNE wrote:En ik dacht altijd dat dit voor de automatische lichten was , iets wat de lichtsterkte meet :???: dit zit op de voorruit, achter je spiegel
@TJINNE wrote:En ik dacht altijd dat dit voor de automatische lichten was , iets wat de lichtsterkte meet :???: dit zit op de voorruit, achter je spiegel
M Marsi Lid 5 sep 2011 #9 Ahaaaa. Dus zonlicht erop en je airco gaat harder aan het werk. Geen zonlicht erop en hij kan in de "relax modus". Bedankt voor je antwoord!
Ahaaaa. Dus zonlicht erop en je airco gaat harder aan het werk. Geen zonlicht erop en hij kan in de "relax modus". Bedankt voor je antwoord!
M marcooh Komt weleens kijken 10 sep 2011 #10 Verbruik is ook netjes, 5.7 op 100km! Red ik niet echt... Groet, M@rco
T TJINNE Lid 5 sep 2011 #11 En ik dacht altijd dat dit voor de automatische lichten was , iets wat de lichtsterkte meet :???:
H hennyw Post best veel 6 sep 2011 #12 @TJINNE wrote:En ik dacht altijd dat dit voor de automatische lichten was , iets wat de lichtsterkte meet :???: dit zit op de voorruit, achter je spiegel
@TJINNE wrote:En ik dacht altijd dat dit voor de automatische lichten was , iets wat de lichtsterkte meet :???: dit zit op de voorruit, achter je spiegel
M marcooh Komt weleens kijken 10 sep 2011 #13 Verbruik is ook netjes, 5.7 op 100km! Red ik niet echt... Groet, M@rco