J JustTanya Lid 10 sep 2009 #1 Nog n vraagje... Naast het lampje in het plafond zit nog een rondje (ziet eruit als een soort ventilator). Wat is dit? en waar dient dit voor? Bedankt!
Nog n vraagje... Naast het lampje in het plafond zit nog een rondje (ziet eruit als een soort ventilator). Wat is dit? en waar dient dit voor? Bedankt!
S Steefjuh Lid 10 sep 2009 #2 Dat heb ik ook, maar volgens mij is dat iets van alarm ofiets... (tenminste, zo hebben ze mij dat verteld) heb je ook aan de naast je zonnekleppen aan de kant vd deuren ook zon zwart dingetje zitten??
Dat heb ik ook, maar volgens mij is dat iets van alarm ofiets... (tenminste, zo hebben ze mij dat verteld) heb je ook aan de naast je zonnekleppen aan de kant vd deuren ook zon zwart dingetje zitten??
J JustTanya Lid 10 sep 2009 #3 ja! inderdaad... heb geen flauw idee waar het voor dient... heb al vanalles zitten uitproberen haha
S Steefjuh Lid 10 sep 2009 #4 volgens mij is dat van alarm, maar durf t niet met 100% zekerheid te zeggen. misschien dat iemand anders t wel zeker weet
volgens mij is dat van alarm, maar durf t niet met 100% zekerheid te zeggen. misschien dat iemand anders t wel zeker weet
S Steefjuh Lid 14 sep 2009 #6 wauw.. heb ik t een x goed Thnx Sandra:thumbup weet ik tenminste ook zeker dat dat bij mij ook zo is haha
wauw.. heb ik t een x goed Thnx Sandra:thumbup weet ik tenminste ook zeker dat dat bij mij ook zo is haha