Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb de auto nu hier staan met het ophalen ging de auto niet eens in de achteruit :sleeping Bak maakt geen gekke geluiden niks en schakelen in de 1ste versnelling was de eerste keer er echt in rammen haha.
Hopelijk heb ik eens geluk in me leven Gisteren was een kamaraad van me hier en hij zei er zit speling op je pook en hij is niet goed afgesteld daardoor kan hij niet eens in zijn achteruit dus waarschijnlijk is er verder niks mis mee met de versnellingsbak
die van mij had dezelfde klachten, wilde zelfs met motor uit en bij het rollen niet in de achteruit, was uiteindelijk ook het mechanisme viewtopic.php?f=7&t=193686
schakelen is wel weer wennen, je kunt niet meer roeren met de pook, ook zitten er origineel twee rubbertjes in het draaipunt en dat zijn nu nylon busjes waardoor hij ook harder aanvoelt
is gewoon weer een zorg minder dat je weet dat je ook weer weg komt :thumbup
De bak is nog goed kamaraad heeft het getest gewoon met de hand schakelen inplaats van via de pook dit kan als de bak lekker los ligt schakel meganisme moet gewoon vervangen worden :thumb