M marco23 Lid 13 apr 2011 #1 gebroken tandriem een paar kleppen zijn verbogen zuiger zijn nog goed maar een beetje speling voor de rest geen zichtbare schade en geen rede om de gebroken tandriem te verklaren wie kan me helpen
gebroken tandriem een paar kleppen zijn verbogen zuiger zijn nog goed maar een beetje speling voor de rest geen zichtbare schade en geen rede om de gebroken tandriem te verklaren wie kan me helpen
M marcooh Komt weleens kijken 14 apr 2011 #2 Hoi Marco, klote voor je deze schade! "t blijven riemen en die kunnen breken. Hoeveel km heb je ermee gereden? Groet, M@rco
Hoi Marco, klote voor je deze schade! "t blijven riemen en die kunnen breken. Hoeveel km heb je ermee gereden? Groet, M@rco
M marcooh Komt weleens kijken 14 apr 2011 #3 Hoi Marco, klote voor je deze schade! "t blijven riemen en die kunnen breken. Hoeveel km heb je ermee gereden? Groet, M@rco
Hoi Marco, klote voor je deze schade! "t blijven riemen en die kunnen breken. Hoeveel km heb je ermee gereden? Groet, M@rco
S SiggieTigra Post best veel 14 apr 2011 #4 [rquote=1913015&tid=146313&author=marco23]gebroken tandriem een paar kleppen zijn verbogen zuiger zijn nog goed maar een beetje speling voor de rest geen zichtbare schade en geen rede om de gebroken tandriem te verklaren wie kan me helpen[/rquote] Ook welkom en wat goed van je dat je je even voorsteld!:hmmz voor je vraagstelling is het misschien wel handig wat meer info over je vivaro te geven....
[rquote=1913015&tid=146313&author=marco23]gebroken tandriem een paar kleppen zijn verbogen zuiger zijn nog goed maar een beetje speling voor de rest geen zichtbare schade en geen rede om de gebroken tandriem te verklaren wie kan me helpen[/rquote] Ook welkom en wat goed van je dat je je even voorsteld!:hmmz voor je vraagstelling is het misschien wel handig wat meer info over je vivaro te geven....
S SiggieTigra Post best veel 14 apr 2011 #5 [rquote=1913015&tid=146313&author=marco23]gebroken tandriem een paar kleppen zijn verbogen zuiger zijn nog goed maar een beetje speling voor de rest geen zichtbare schade en geen rede om de gebroken tandriem te verklaren wie kan me helpen[/rquote] Ook welkom en wat goed van je dat je je even voorsteld!:hmmz voor je vraagstelling is het misschien wel handig wat meer info over je vivaro te geven....
[rquote=1913015&tid=146313&author=marco23]gebroken tandriem een paar kleppen zijn verbogen zuiger zijn nog goed maar een beetje speling voor de rest geen zichtbare schade en geen rede om de gebroken tandriem te verklaren wie kan me helpen[/rquote] Ook welkom en wat goed van je dat je je even voorsteld!:hmmz voor je vraagstelling is het misschien wel handig wat meer info over je vivaro te geven....
M marco23 Lid 15 apr 2011 #6 deze riem heeft 78000 gelopen maar het is niet mij auto dus voor de rest zou ik het niet weten
M marco23 Lid 15 apr 2011 #7 deze riem heeft 78000 gelopen maar het is niet mij auto dus voor de rest zou ik het niet weten