S svenv Komt weleens kijken 2 jan 2013 #1 weet iemand soms wat het verschil qua motorblok tussen de 2 of is het juist de boring mvg sven
J Juhroen Post best veel 2 jan 2013 #2 De cillinder inhoud. x14xe is 1400 cc en de x16xe is 1600 cc. Of doelde je hier niet op?
S svenv Komt weleens kijken 2 jan 2013 #3 ik bedoelde is de krukas cilinderkop enz het zelfde mvg sven
wim-v6 Forumbewoner 2 jan 2013 #4 Zowel boring als slag verschilt. http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id1=14897&id2=14900" onclick="window.open(this.href);return false;
Zowel boring als slag verschilt. http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id1=14897&id2=14900" onclick="window.open(this.href);return false;
O otdh Loopt hier de deur plat 3 jan 2013 #5 boring slag cilinderkop: kanalen zijn kleiner van n 1400 inlaatspruitstuk: kanalen zijn kleiner van n 1400 x16xel: inlaatspruitstuk heeft n andere vorm en n kleinere diameter in piping alles is wel uit te wissellen tussen deze 3 motoren
boring slag cilinderkop: kanalen zijn kleiner van n 1400 inlaatspruitstuk: kanalen zijn kleiner van n 1400 x16xel: inlaatspruitstuk heeft n andere vorm en n kleinere diameter in piping alles is wel uit te wissellen tussen deze 3 motoren
wim-v6 Forumbewoner 7 jan 2013 #7 Op de X14XE zijn de Grote en kleine inlaten door elkaar geleverd geweest.. ook is de X14XE in de tigra geleverd geweest met het X16XEL inlaat. (meer koppel, meer souplesse) Willem
Op de X14XE zijn de Grote en kleine inlaten door elkaar geleverd geweest.. ook is de X14XE in de tigra geleverd geweest met het X16XEL inlaat. (meer koppel, meer souplesse) Willem
S svenv Komt weleens kijken 9 jan 2013 #8 dus als ik het begrijp kan ik zonder probleme een cilinderkop van een x16xe monteren op de motor nu nog een vraag als ik snelle nokkenasse wil monteren op deze motor welke type en aantal graden is het beste voor deze motor (is voor de autocross ) mvg sven
dus als ik het begrijp kan ik zonder probleme een cilinderkop van een x16xe monteren op de motor nu nog een vraag als ik snelle nokkenasse wil monteren op deze motor welke type en aantal graden is het beste voor deze motor (is voor de autocross ) mvg sven
T trashmetal Forumbewoner 9 jan 2013 #9 @otdh wrote:boring slag cilinderkop: kanalen zijn kleiner van n 1400 inlaatspruitstuk: kanalen zijn kleiner van n 1400 x16xel: inlaatspruitstuk heeft n andere vorm en n kleinere diameter in piping alles is wel uit te wissellen tussen deze 3 motoren we vergeten er een, de moeder van het hele spul de c16xe
@otdh wrote:boring slag cilinderkop: kanalen zijn kleiner van n 1400 inlaatspruitstuk: kanalen zijn kleiner van n 1400 x16xel: inlaatspruitstuk heeft n andere vorm en n kleinere diameter in piping alles is wel uit te wissellen tussen deze 3 motoren we vergeten er een, de moeder van het hele spul de c16xe
O otdh Loopt hier de deur plat 9 jan 2013 #10 n c16xe is niet geheel gelijk, in elk geval het inlaatpruitstuk ( geheel ) en t uitlaatspruitstuk zijn anders, dit ivm geen EGR verder zijn ze wel gelijk ( onderblok en kop )
n c16xe is niet geheel gelijk, in elk geval het inlaatpruitstuk ( geheel ) en t uitlaatspruitstuk zijn anders, dit ivm geen EGR verder zijn ze wel gelijk ( onderblok en kop )
T trashmetal Forumbewoner 9 jan 2013 #11 alle drie genoemden zijn niet gelijk dus vind dat ook deze in het rijtje hoort want ook alles van de c16xe is uitwisselbaar kleine edit behalve de ecu is niet uitwisselbaar wel met de gehele kabelboom er bij
alle drie genoemden zijn niet gelijk dus vind dat ook deze in het rijtje hoort want ook alles van de c16xe is uitwisselbaar kleine edit behalve de ecu is niet uitwisselbaar wel met de gehele kabelboom er bij
T trashmetal Forumbewoner 11 jan 2013 #12 ik zou de complete inlaat van een x16xe pakken, boven en onderste deel genoeg te vinden op de sloop
S svenv Komt weleens kijken 11 jan 2013 #13 en welke snelle nokkenas is het beste voor deze motor mvg sven
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 12 jan 2013 #14 262 of 264 graden merk je al prima, is ook nog mee in de file / stad te rijden. 288 graden loopt hij niet meer stationair mee.
262 of 264 graden merk je al prima, is ook nog mee in de file / stad te rijden. 288 graden loopt hij niet meer stationair mee.
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 14 jan 2013 #16 Bij allemaal zou ik chip op maat adviseren. En zelfs met een opmaat programma loopt een motor met 288ers erin niet netjes stationair.
Bij allemaal zou ik chip op maat adviseren. En zelfs met een opmaat programma loopt een motor met 288ers erin niet netjes stationair.
S svenv Komt weleens kijken 14 jan 2013 #17 oke bedankt voor de nuttige info heb de motor nu uitelkaar alles proper maken gsi kop erop en snelle nokkenassen iemand een idee wat het kost voor de chip op maat op een rollebank? mvg sven
oke bedankt voor de nuttige info heb de motor nu uitelkaar alles proper maken gsi kop erop en snelle nokkenassen iemand een idee wat het kost voor de chip op maat op een rollebank? mvg sven
T trashmetal Forumbewoner 14 jan 2013 #18 Ik zou het hier: viewtopic.php?f=191&t=171656 even vragen
T trashmetal Forumbewoner 21 jan 2013 #20 http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/" onclick="window.open(this.href);return false; hier vind je het antwoord
http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/" onclick="window.open(this.href);return false; hier vind je het antwoord