H HermanH Lid 9 jun 2011 #1 Als ik na een eindje rijden (zafira b 1.9cdti 2006) de auto parkeer"tikken"de wielen (volgens mij de schijven) als een gek, hoe kan dit?? Kan het zijn dat de handrem een beetje blijft hangen of zo? :swear GR
Als ik na een eindje rijden (zafira b 1.9cdti 2006) de auto parkeer"tikken"de wielen (volgens mij de schijven) als een gek, hoe kan dit?? Kan het zijn dat de handrem een beetje blijft hangen of zo? :swear GR
J Jurgen Hoort bij de inboedel 9 jun 2011 #2 de uitlaat wil nog wel eens een tikkend geluid geven als je de auto na een rit wegzet, dus misschien hoor je dat.
de uitlaat wil nog wel eens een tikkend geluid geven als je de auto na een rit wegzet, dus misschien hoor je dat.
J Jurgen Hoort bij de inboedel 9 jun 2011 #3 de uitlaat wil nog wel eens een tikkend geluid geven als je de auto na een rit wegzet, dus misschien hoor je dat.
de uitlaat wil nog wel eens een tikkend geluid geven als je de auto na een rit wegzet, dus misschien hoor je dat.
M McKaamos Hoort bij de inboedel 9 jun 2011 #4 Komt door het uitzetten en krimpen door het veranderen van de temperatuur. Niks mis mee, lijkt me.
M McKaamos Hoort bij de inboedel 9 jun 2011 #5 Komt door het uitzetten en krimpen door het veranderen van de temperatuur. Niks mis mee, lijkt me.