V variant Komt weleens kijken 18 mrt 2010 #1 Heuuu Een vriend van me heeft een calibra 2.5 en daarvan is de stuurbekrachtigingspomp kapot .. Zijn die pompen erg verschillend ten opzichte van de viercilinders ?? Wat past er op wat ?? gr Gert
Heuuu Een vriend van me heeft een calibra 2.5 en daarvan is de stuurbekrachtigingspomp kapot .. Zijn die pompen erg verschillend ten opzichte van de viercilinders ?? Wat past er op wat ?? gr Gert
T Trompie Post best veel 19 mrt 2010 #3 Volgens mij wel! Heb nog een pomp liggen van een v6 blok en die moet wel passen!
R royke2000 Post best veel 19 mrt 2010 #4 als je een pomp hebt met een multieriem past die gewoon zijn de zelfde pompen soms een andere uitgang kwa model auto
als je een pomp hebt met een multieriem past die gewoon zijn de zelfde pompen soms een andere uitgang kwa model auto
V variant Komt weleens kijken 20 mrt 2010 #5 Thxx voor de info .. tropie .. je hebt u2u .. ik ga in overleg ... grt
wim-v6 Forumbewoner 20 mrt 2010 #6 Pomp past vie van een 4 cilinder.. De poelie van de V6 is zowiezo los neembaar en groter als van de 4 cilinders
Pomp past vie van een 4 cilinder.. De poelie van de V6 is zowiezo los neembaar en groter als van de 4 cilinders