Nou ja weet je wat het is, een forum is natuurlijk wel om vragen te stellen, maar als je wilt dat diegenen met een beetje kennis ook er blijven hangen om te antwoorden is een forum voor hun entertainment en dat krijg je juist met interessante onderwerpen en op z'n minst vragen van mensen die niet te beroerd zijn om te lezen en de vraag goed te formuleren.
Als het dus van die inkoppertjes vragen zijn is dat voor diegenen alleen maar irritant om keer op keer weer te moeten beantwoorden. Dus een soort barriere die tegen houdt dat er steeds onderwerpen komen met vrij voor de hand liggende vragen die vaak in gebrekkige taal zonder enige leestekens (en dus duidelijk haastig, ongeinteresserd en oninteressant of zelfs onduidelijk) en vaak in één regeltje worden neergekalkt, waarbij het nog erg vaak voorkomt dat de starter van het onderwerp er nooit meer op terug komt vind ik geen gek idee. Dat mag misschien als gezeik over komen, maar we zitten hier al behoorlijk openbaar, en dat is aan de ene kant lekker toegankelijk, aan de andere kant krijg je dus gauw van dat soort onderwerpen met een vrij hoog spam gehalte.
Ik ben zelf een van diegenen die het eerst alleen maar gezeik vond van dat voorstellen, maar als je hier wat langer rond hangt snap je de dieper liggende achtergrond er van wel beter...