M manta19sr Komt hier geregeld 27 okt 2008 #1 momenteel ben ik in het bezit van de sp89 sx manta b gsi exclusiv. auto is eigenlijk altijd in de mantaclub aanwezig geweest en ben benieuwd naar oude fotos,filmpjes
momenteel ben ik in het bezit van de sp89 sx manta b gsi exclusiv. auto is eigenlijk altijd in de mantaclub aanwezig geweest en ben benieuwd naar oude fotos,filmpjes
T tcat Komt hier geregeld 13 mrt 2009 #2 Heb wel een foto van bijna soort gelijk kenteken... namelijk : SP-48-SX.. MAar dit is een Ralley uitvoering....
Heb wel een foto van bijna soort gelijk kenteken... namelijk : SP-48-SX.. MAar dit is een Ralley uitvoering....
M Mike16v Lid 14 mrt 2009 #3 Ik heb hem ergens op vhs staan op de testbank in gramsbergen.. volgens mij lag er toen een 2,7CIH in liep goed en kwam dikke steekvlam uit op de video..... kan je er helaas niet aan helpen weet wel dat hij kwa uiterlijk er altijd zo uitgezien heeft zoals nu
Ik heb hem ergens op vhs staan op de testbank in gramsbergen.. volgens mij lag er toen een 2,7CIH in liep goed en kwam dikke steekvlam uit op de video..... kan je er helaas niet aan helpen weet wel dat hij kwa uiterlijk er altijd zo uitgezien heeft zoals nu
M MaartenR Lid 3 apr 2009 #4 origineel gepost door tcat Heb wel een foto van bijna soort gelijk kenteken... namelijk : SP-48-SX.. MAar dit is een Ralley uitvoering.... Daar kun je mij wel blij mee maken want die heb ik nu Van welk jaar heb je foto?
origineel gepost door tcat Heb wel een foto van bijna soort gelijk kenteken... namelijk : SP-48-SX.. MAar dit is een Ralley uitvoering.... Daar kun je mij wel blij mee maken want die heb ik nu Van welk jaar heb je foto?
M manta19sr Komt hier geregeld 16 apr 2009 #5 origineel gepost door Mike16v Ik heb hem ergens op vhs staan op de testbank in gramsbergen.. volgens mij lag er toen een 2,7CIH in liep goed en kwam dikke steekvlam uit op de video..... kan je er helaas niet aan helpen weet wel dat hij kwa uiterlijk er altijd zo uitgezien heeft zoals nu zover bij mij en vorige eignaars bekend alleen met een 20E rond gereden
origineel gepost door Mike16v Ik heb hem ergens op vhs staan op de testbank in gramsbergen.. volgens mij lag er toen een 2,7CIH in liep goed en kwam dikke steekvlam uit op de video..... kan je er helaas niet aan helpen weet wel dat hij kwa uiterlijk er altijd zo uitgezien heeft zoals nu zover bij mij en vorige eignaars bekend alleen met een 20E rond gereden