R ruudd Lid 27 mei 2011 #1 kan je een sleutel zonder cv zo bij laten maken of moet je naar de opel dealer? ruud
E ElRenegado Komt weleens kijken 6 jun 2011 #8 er zijn ook sleutelboeren die je chip kunnen kopieren en inleren in je auto. Heb ik voor een BMW laten doen op de amsterdamsestraatweg in Utrecht, kosten daar 79,- kosten bij de dealer 159,-
er zijn ook sleutelboeren die je chip kunnen kopieren en inleren in je auto. Heb ik voor een BMW laten doen op de amsterdamsestraatweg in Utrecht, kosten daar 79,- kosten bij de dealer 159,-
E ElRenegado Komt weleens kijken 6 jun 2011 #9 er zijn ook sleutelboeren die je chip kunnen kopieren en inleren in je auto. Heb ik voor een BMW laten doen op de amsterdamsestraatweg in Utrecht, kosten daar 79,- kosten bij de dealer 159,-
er zijn ook sleutelboeren die je chip kunnen kopieren en inleren in je auto. Heb ik voor een BMW laten doen op de amsterdamsestraatweg in Utrecht, kosten daar 79,- kosten bij de dealer 159,-
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 7 jun 2011 #10 Alweer een hobby project erbij :jerry :jerry Gr Jack
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 7 jun 2011 #11 Alweer een hobby project erbij :jerry :jerry Gr Jack