D Desperado Post best veel 16 jun 2009 #1 jongens weten jullie hoe of wat over een ski box op een calibra. Welke boxsteunen moet ik daar voor hebben zijn daar speciale voor of kan ik bij een willekeurige winkel een box en van die steunen kopen?. gr roy
jongens weten jullie hoe of wat over een ski box op een calibra. Welke boxsteunen moet ik daar voor hebben zijn daar speciale voor of kan ik bij een willekeurige winkel een box en van die steunen kopen?. gr roy
O opel4ever Komt weleens kijken 17 jun 2009 #2 Gewoon dakrails steunen aanschaffen voor de calibra, Bijna alle skiboxen kun je daarop monteren! succes
Gewoon dakrails steunen aanschaffen voor de calibra, Bijna alle skiboxen kun je daarop monteren! succes
D Desperado Post best veel 17 jun 2009 #3 Opel4ever dank je wel die steunen kan ik die gewoon bij een winkel bestellen. gr roy
C Cat v6 Komt weleens kijken 19 jun 2009 #4 hoi roy je kan ook de steunen van een vectra of astra nemen die zijn hetzelfde, deze zijn mischien makkelijker te krijgen en goedkoper Gr Cat
hoi roy je kan ook de steunen van een vectra of astra nemen die zijn hetzelfde, deze zijn mischien makkelijker te krijgen en goedkoper Gr Cat
D Desperado Post best veel 19 jun 2009 #5 Cat dank je wel ik zal eens kijken. Maar ook steunnen van een astra van bouwjaar 2004 ofzo? gr roy