D dennis113 Lid 1 mrt 2016 #1 Wie weet waar ik een sinterplaat kan weghalen of wie heeft er nog een zo goed als nieuwe liggen mvg dennis
Wie weet waar ik een sinterplaat kan weghalen of wie heeft er nog een zo goed als nieuwe liggen mvg dennis
D dennis113 Lid 1 mrt 2016 #3 Oke wie weet hier een adresje voor waar ze te verkrijgen zijn want overal is er een andere prijs een beetje
Oke wie weet hier een adresje voor waar ze te verkrijgen zijn want overal is er een andere prijs een beetje
F freek corsa Hoort bij de inboedel 7 mrt 2016 #5 Ik heb een geveerde cinterplaat van een C20XE genomen in combinatie met de drukgroep van een C20XE. Het bevalt mij goed.
Ik heb een geveerde cinterplaat van een C20XE genomen in combinatie met de drukgroep van een C20XE. Het bevalt mij goed.
D dennis113 Lid 7 mrt 2016 #6 Oke ik heb namelijk de c20seh motor gekocht voor mijn crossauto en er wordt gezegd dat sinterplaat beter is want die brand niet snel door
Oke ik heb namelijk de c20seh motor gekocht voor mijn crossauto en er wordt gezegd dat sinterplaat beter is want die brand niet snel door
C commo 67 Post best veel 8 mrt 2016 #7 als je met een sinterplaat teveel je koppeling laat slippen (bv bij file) is ze binnen de kortste keren naar de Kloosterstraat je hebt ook sinterplaten met veren, deze zijn meer geschikt voor (dagelijks) wegverkeer
als je met een sinterplaat teveel je koppeling laat slippen (bv bij file) is ze binnen de kortste keren naar de Kloosterstraat je hebt ook sinterplaten met veren, deze zijn meer geschikt voor (dagelijks) wegverkeer