A Ascona20E Post best veel 24 jul 2009 #5 hey wat heb je met m'n ascona gedaan hahaha ziet er niet uit man met dat roze of paars (welke kleur het ook moge wezen) ik hou hem lekker groen
hey wat heb je met m'n ascona gedaan hahaha ziet er niet uit man met dat roze of paars (welke kleur het ook moge wezen) ik hou hem lekker groen
I imported_piet Komt hier geregeld 24 jul 2009 #6 ja volgens mij lukt het niet om te choppen die van mij
R Robbie1974 Komt hier geregeld 24 jul 2009 #7 Ja sorry was de verkeerde auto. Ben nog bezig met die van jou Piet. :thumbup
R Robbie1974 Komt hier geregeld 30 aug 2009 #9 Ik krijg hem niet in een andere kleur. Die van Ascona20E was wel mooi geworden. Dan maar zoiets... Mooi om in te lijsten.
Ik krijg hem niet in een andere kleur. Die van Ascona20E was wel mooi geworden. Dan maar zoiets... Mooi om in te lijsten.
I imported_piet Komt hier geregeld 5 sep 2009 #11 he robbie zou het je miss wel luken om het hart van mijn velgen eens zwart te kunnen maken zodat alleen de cuprand zilver blijft
he robbie zou het je miss wel luken om het hart van mijn velgen eens zwart te kunnen maken zodat alleen de cuprand zilver blijft
I imported_piet Komt hier geregeld 6 sep 2009 #14 dankje robbie:thumbup nu weet ik zeker dat ik dit ga doen super