T terdy Lid 20 mrt 2012 #1 hoi is er iemand bekend hoe ik de security code kan vinden zonder de auto pass deze zit niet meer bij de auto zonder naar de dealer te hoeven Terry
hoi is er iemand bekend hoe ik de security code kan vinden zonder de auto pass deze zit niet meer bij de auto zonder naar de dealer te hoeven Terry
S StinG Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #2 heb het eens gezien op youtube, echter zelf nooit geprobeerd " onclick="window.open(this.href);return false;
heb het eens gezien op youtube, echter zelf nooit geprobeerd " onclick="window.open(this.href);return false;
S StinG Komt hier geregeld 20 mrt 2012 #3 heb het eens gezien op youtube, echter zelf nooit geprobeerd " onclick="window.open(this.href);return false;
heb het eens gezien op youtube, echter zelf nooit geprobeerd " onclick="window.open(this.href);return false;
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 24 mrt 2012 #4 Al iemand meer info over dit? ik zit ook met een auto zonder carpass of security code..
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 24 mrt 2012 #5 Al iemand meer info over dit? ik zit ook met een auto zonder carpass of security code..
S StinG Komt hier geregeld 25 mrt 2012 #8 echt waar ? als je andere topics leest staat daar in dat zelfs de dealer niet kan helpen enne .. 30 euro ... wanneer ben je er voor het laatst geweest ? :shock:
echt waar ? als je andere topics leest staat daar in dat zelfs de dealer niet kan helpen enne .. 30 euro ... wanneer ben je er voor het laatst geweest ? :shock:
S StinG Komt hier geregeld 25 mrt 2012 #9 echt waar ? als je andere topics leest staat daar in dat zelfs de dealer niet kan helpen enne .. 30 euro ... wanneer ben je er voor het laatst geweest ? :shock:
echt waar ? als je andere topics leest staat daar in dat zelfs de dealer niet kan helpen enne .. 30 euro ... wanneer ben je er voor het laatst geweest ? :shock:
O okkie-001 Komt hier geregeld 25 mrt 2012 #10 begin dit jaar nog ik had er ook geen een maar wel nodig ze kijken eerst in het systeem en als ze zien dat hij er niet in staat dan kunnen ze het opvragen bij opel nederland voor 30 euro michel
begin dit jaar nog ik had er ook geen een maar wel nodig ze kijken eerst in het systeem en als ze zien dat hij er niet in staat dan kunnen ze het opvragen bij opel nederland voor 30 euro michel
O okkie-001 Komt hier geregeld 25 mrt 2012 #11 begin dit jaar nog ik had er ook geen een maar wel nodig ze kijken eerst in het systeem en als ze zien dat hij er niet in staat dan kunnen ze het opvragen bij opel nederland voor 30 euro michel
begin dit jaar nog ik had er ook geen een maar wel nodig ze kijken eerst in het systeem en als ze zien dat hij er niet in staat dan kunnen ze het opvragen bij opel nederland voor 30 euro michel
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 31 mrt 2012 #12 ik ben vd week naar de dealer geweest voor iets van 22 eurie heb ik mn code weer terug!
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 31 mrt 2012 #13 ik ben vd week naar de dealer geweest voor iets van 22 eurie heb ik mn code weer terug!
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 31 mrt 2012 #14 @StinG wrote:heb het eens gezien op youtube, echter zelf nooit geprobeerd " onclick="window.open(this.href);return false; Als ik het goed gezien heb in het filmpje. (mijn engels is 0.0) opcom opstarten, dan de + van de accu halen, en er weer opzetten. dan geeft ie de code weer ? Gert
@StinG wrote:heb het eens gezien op youtube, echter zelf nooit geprobeerd " onclick="window.open(this.href);return false; Als ik het goed gezien heb in het filmpje. (mijn engels is 0.0) opcom opstarten, dan de + van de accu halen, en er weer opzetten. dan geeft ie de code weer ? Gert
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 31 mrt 2012 #15 valt te proberen maar ben bang dat het niet zo gaat lukken.. zal wel weer zoon fake filmpje zijn.. proberen en anders met 30 eurie doorrijden naar de dealer
valt te proberen maar ben bang dat het niet zo gaat lukken.. zal wel weer zoon fake filmpje zijn.. proberen en anders met 30 eurie doorrijden naar de dealer
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 31 mrt 2012 #16 @StinG wrote:heb het eens gezien op youtube, echter zelf nooit geprobeerd " onclick="window.open(this.href);return false; Als ik het goed gezien heb in het filmpje. (mijn engels is 0.0) opcom opstarten, dan de + van de accu halen, en er weer opzetten. dan geeft ie de code weer ? Gert
@StinG wrote:heb het eens gezien op youtube, echter zelf nooit geprobeerd " onclick="window.open(this.href);return false; Als ik het goed gezien heb in het filmpje. (mijn engels is 0.0) opcom opstarten, dan de + van de accu halen, en er weer opzetten. dan geeft ie de code weer ? Gert
C chieltjuh Loopt hier de deur plat 31 mrt 2012 #17 valt te proberen maar ben bang dat het niet zo gaat lukken.. zal wel weer zoon fake filmpje zijn.. proberen en anders met 30 eurie doorrijden naar de dealer
valt te proberen maar ben bang dat het niet zo gaat lukken.. zal wel weer zoon fake filmpje zijn.. proberen en anders met 30 eurie doorrijden naar de dealer