Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ppff bocht van70 rond en 90 graden 32 euro.:vertag weet niet wat voor uitlaat het word maar zal geen goedkope zijn zo hahaha of je moet rechte pijp en 1 bocht hebben hhahaha
ppff bocht van70 rond en 90 graden 32 euro.:vertag weet niet wat voor uitlaat het word maar zal geen goedkope zijn zo hahaha of je moet rechte pijp en 1 bocht hebben hhahaha
ja dat dacht ik dus ook
deze site's had ik allemaal al gevonden.
moet toch goedkoper kunnen?:hmmz
ja misschien op marktplaats staan wel ooit koopjes op
ja dat dacht ik dus ook
deze site's had ik allemaal al gevonden.
moet toch goedkoper kunnen?:hmmz
ja misschien op marktplaats staan wel ooit koopjes op
toets je gewoon rvs bocht in of alleen rvs
laatste pagina kijken daar rond 70 diameter 90 graden bocht om zelf te lassen 24 euro das toch 8 euro minder per bocht