Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om de groene kabel bij de ECU te onderbreken. Dan blijft de trompet op het thermostaathuis wel stroom krijgen, en gaat hij bij warme motor ook (sneller) open.
Of deze nog werkt bij uitgeschakelde + durf ik niet te zeggen.
@Freestyler wrote:Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om de groene kabel bij de ECU te onderbreken. Dan blijft de trompet op het thermostaathuis wel stroom krijgen, en gaat hij bij warme motor ook (sneller) open.
Of deze nog werkt bij uitgeschakelde + durf ik niet te zeggen.
Dat extra beetje lucht wat je krijgt als je motor koud is, want meer doet dat trompetje niet, heb je verder met LPG toch weinig aan. Je stelt de (LPG)boel normaal gesproken af pas als de boel goed op bedrijfstemperatuur is.
En idd zou je pomp dan nog wel eens kunnen draaien.
volgens mij draait de pomp dan niet meer, omdat dat de signaaldraad is voor de injectie en voor het relais. Andere aansluitdraden zijn +pomp, C+ en startmotor.
Het relais moet toch ergens het signaal van draaiende motor vandaan krijgen om de pomp te laten draaien. Dus groene kabel los, is pomp ook uit.