T t0m_0x Lid 25 apr 2010 #1 Ik heb sinds vorige week een digidash in me corsa a3 zitten... nou viel het me van de week op dat als ik me ruitenwisser aan zet dat mijn digidash uitvalt en weer aan gaat... heeft iemand enig idee wat dit kan zijn???
Ik heb sinds vorige week een digidash in me corsa a3 zitten... nou viel het me van de week op dat als ik me ruitenwisser aan zet dat mijn digidash uitvalt en weer aan gaat... heeft iemand enig idee wat dit kan zijn???
wim-v6 Forumbewoner 25 apr 2010 #2 - slechte massa vanaf de accu naar de carroserie en motor - Slechte massa digidash Willem