R ralph3000 Komt weleens kijken 24 jan 2015 #1 Leuk om deze nog eens terug te zien, altijd een mooie auto gevonden! :afro
B Black Magic Loopt hier de deur plat 24 jan 2015 #2 Klopt mijn oude manta heeft echt een goed huis gekregen was ook een hele nette auto reed ook als een nieuwe zat alleen een irritant alarm op bijna geheel in eerste lak Klopt louwe voor jou een hele een hele bekende
Klopt mijn oude manta heeft echt een goed huis gekregen was ook een hele nette auto reed ook als een nieuwe zat alleen een irritant alarm op bijna geheel in eerste lak Klopt louwe voor jou een hele een hele bekende
R ralph3000 Komt weleens kijken 24 jan 2015 #3 @louwe 16 klepper wrote:is dit de laatste flash?? ik ken de auto ook goed heb er nog wel in gereden voor dat die van pascal was Dit is de laatste ja, lag gisteren in de bus!
@louwe 16 klepper wrote:is dit de laatste flash?? ik ken de auto ook goed heb er nog wel in gereden voor dat die van pascal was Dit is de laatste ja, lag gisteren in de bus!
M mantallica Loopt hier de deur plat 24 jan 2015 #4 heb de Flash hier ook Manta kwam mij al zo bekend voor