G Gommanski Lid 16 aug 2010 #1 Kwam op een Russische website uit tijdens mijn zoek tocht naar Zafira's. Vond daar weer een aparte Zafira uitvoering : Zou dit model zo echt daar rond rijden of is dit weer de zoveelste photoshop.... (ikke nie rusja pjotteren)
Kwam op een Russische website uit tijdens mijn zoek tocht naar Zafira's. Vond daar weer een aparte Zafira uitvoering : Zou dit model zo echt daar rond rijden of is dit weer de zoveelste photoshop.... (ikke nie rusja pjotteren)
D dennis121 Komt hier geregeld 16 aug 2010 #3 das photoshop lijkt me... vind de foto niet vloeiend/kloppend!
PVB Komt hier geregeld 18 aug 2010 #4 Echt russisch is hij ook niet aangezien hij een Duits kenteken heeft.
A Astraman Hoort bij de inboedel 18 aug 2010 #5 Nope, rusland heeft dezelfde als hier. De Zafira A (astra G ook) leeft overigens nog gewoon, in Brazilië is hij te koop als Chevrolet. Hij ziet er dan wel iets anders uit, lijkt dan wel weer beetje op die soep van hierboven.
Nope, rusland heeft dezelfde als hier. De Zafira A (astra G ook) leeft overigens nog gewoon, in Brazilië is hij te koop als Chevrolet. Hij ziet er dan wel iets anders uit, lijkt dan wel weer beetje op die soep van hierboven.