S skrm Komt weleens kijken 7 jan 2010 #1 Ik zat net op youtube te kijken, krijg ik ineens vet filmpje over een Opel Astra OPC Xtreme!!!! Weet niet als jullie deze kennen maar ik dacht laat ik hem is even posten :wub
Ik zat net op youtube te kijken, krijg ik ineens vet filmpje over een Opel Astra OPC Xtreme!!!! Weet niet als jullie deze kennen maar ik dacht laat ik hem is even posten :wub
S syl-astra Komt hier geregeld 7 jan 2010 #3 ja die is al heel oud maar een vent in engeland heeft er zelf maar 1 gebouwd met een v8 erin maar dan is hij blauw
ja die is al heel oud maar een vent in engeland heeft er zelf maar 1 gebouwd met een v8 erin maar dan is hij blauw
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 8 jan 2010 #7 mooie wagen hoor. zat ook net te kijken op youtube. en ik kwam dit filmpje tegen: op het eind haald hij iets uit de klep van de benzine tank, wat is dat? zoals ik begrijp is het iets om de ventieltjes los te maken van je banden. klopt dat?
mooie wagen hoor. zat ook net te kijken op youtube. en ik kwam dit filmpje tegen: op het eind haald hij iets uit de klep van de benzine tank, wat is dat? zoals ik begrijp is het iets om de ventieltjes los te maken van je banden. klopt dat?
I IMpY Komt hier geregeld 8 jan 2010 #8 origineel gepost door Fearless MOOOOOOI!!! Doe mij maar dit type astra ipv de G het is gewoon een astra g coupe omgebouwd hoor maargoed. groeten Twan
origineel gepost door Fearless MOOOOOOI!!! Doe mij maar dit type astra ipv de G het is gewoon een astra g coupe omgebouwd hoor maargoed. groeten Twan
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 8 jan 2010 #9 origineel gepost door robert_corsa mooie wagen hoor. zat ook net te kijken op youtube. en ik kwam dit filmpje tegen: op het eind haald hij iets uit de klep van de benzine tank, wat is dat? zoals ik begrijp is het iets om de ventieltjes los te maken van je banden. klopt dat? Klopt, is inderdaad om je ventieldopjes los te halen. Krijg je geen vuile vingers Staat ook ergens in een ander topic
origineel gepost door robert_corsa mooie wagen hoor. zat ook net te kijken op youtube. en ik kwam dit filmpje tegen: op het eind haald hij iets uit de klep van de benzine tank, wat is dat? zoals ik begrijp is het iets om de ventieltjes los te maken van je banden. klopt dat? Klopt, is inderdaad om je ventieldopjes los te halen. Krijg je geen vuile vingers Staat ook ergens in een ander topic