Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
maja dat werkt ook niet als je beschikbaat moet zijn voor van alles en nog wat..
.........uuuuuuh ?? :jerry
hihi ik bedoelde dus gewoon omdat mijn meeting er aan zat te komen.. dan kan ik prive nummers ff niet negeren...
ik heb me ingeschreven voor belmeniet register kloterij is alleen dat duurt 5 weken max voor t verwerkt is.. zit nu op week 2 dus hopen dat ze opschieten
Meestal als ze de naam vragen zeg ik nee, die moet ik even roepen. Leg dan de telefoon gewoon neer en laat ze wachten. De meesten houden het niet zo heel lang vol
zo weet ik ook van iemand dat zo gauw hij gebeld wordt door de zoveelste die een lening wil verkopen, hij een heel verhaal begint van: ja ik wil wel maar ik mag niet van mijn vrouw, ik zit zwaar onder curatelen, enz, enz, enz.
ik dus tegen die man,heb ik nx aan ik kan niet lezen,die man tegen mij meneer u maakt een grapje...
ik tegen hem oh ook nog spotten met mijn handicap...
hij stoteren oh sorrij meneer dat we u gebeld hebben..
ha ha schiterend
LOL, die is echt goed!
Mijn ma had ooit wel eens last van een hijger.........ook eens opgenomen met de boodschap: 'momentje, ik zal de hond even geven'. Waha, het was snel over
Of een andere: bel maar terug als je uitgerust bentking: