M manta1988 Post best veel 7 mrt 2009 #1 iemand nog bekend met deze manta met kenteken nn 63 kx is een zwarte 2.0 gte
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 7 mrt 2009 #3 daar heb ik nog een bumper van ben ook wel benieuwd eigenlijk
A alexmanta20E Komt weleens kijken 8 mrt 2009 #5 ja :kewlpicsben wel benieuwd ken de wagen denk ik niet maar:kewlpicshouden wij van he
M manta1988 Post best veel 8 mrt 2009 #6 ja is die ik van eddie gekocht heb zal ff kijken of ik nog fotos heb
M manta1988 Post best veel 8 mrt 2009 #9 oke ziet er niet verkeerd uit met die bumper maar eddie die casco die je aant slopen bent doe je nog wat met de achteras toevallig?
oke ziet er niet verkeerd uit met die bumper maar eddie die casco die je aant slopen bent doe je nog wat met de achteras toevallig?
T tcat Komt hier geregeld 22 mrt 2009 #12 origineel gepost door manta1988 jep dat is m nog steeds geen reactie gehad Stuur hem anders een u2u tje De foto is gemaakt tijdens de Norrd Holland rit, ergens in 2007
origineel gepost door manta1988 jep dat is m nog steeds geen reactie gehad Stuur hem anders een u2u tje De foto is gemaakt tijdens de Norrd Holland rit, ergens in 2007
M manta1988 Post best veel 12 apr 2009 #13 de eigenaar zit hier niet op t forum...... maar heb m al gesproken zat me mail een beetje op te ruimen en toevallig stond zijn nummer in een mailtje maar goed hij moest er nog effe over nadenken of ie m weg deed
de eigenaar zit hier niet op t forum...... maar heb m al gesproken zat me mail een beetje op te ruimen en toevallig stond zijn nummer in een mailtje maar goed hij moest er nog effe over nadenken of ie m weg deed