S Sheto Post best veel 12 apr 2010 #1 Zijn er mensen die rond rijden met NOS (Lachgas) in de manta? wat zijn de ervaringen daarvan?
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 12 apr 2010 #2 Misschien ook handig om even je motortype te vermelden. T is een Manta, dus er kan van alles in zitten..
Misschien ook handig om even je motortype te vermelden. T is een Manta, dus er kan van alles in zitten..
M manta19sr Komt hier geregeld 12 apr 2010 #3 nee ik niet,liever echt vermogen ipv tijdelijke zooi wat ze in een jap moeten gooien.
S Sheto Post best veel 12 apr 2010 #4 het gaat mij om of er mensen die rondrijden met nos(of ooit hebben gereden). ik weet niet wat voor motor die mensen hebben maar de mijne is een 2.0 E CIH.
het gaat mij om of er mensen die rondrijden met nos(of ooit hebben gereden). ik weet niet wat voor motor die mensen hebben maar de mijne is een 2.0 E CIH.
K knoll Post best veel 12 apr 2010 #7 beter motor zelf aanpakken dan is de pk winst blijvend ... want die brol zal ook niet te gezond zijn voor je blok op lange tijd denkik
beter motor zelf aanpakken dan is de pk winst blijvend ... want die brol zal ook niet te gezond zijn voor je blok op lange tijd denkik
M Maartuh Komt hier geregeld 12 apr 2010 #8 vroeger was hier "stimpy" actief als user, die heeft het volgens op zijn manta (gehad?) op een 3.0 12v geloof ik Maar dit is msn-titel kennis, heb hem er nooit over gesproken/in het echt de motor gezien.
vroeger was hier "stimpy" actief als user, die heeft het volgens op zijn manta (gehad?) op een 3.0 12v geloof ik Maar dit is msn-titel kennis, heb hem er nooit over gesproken/in het echt de motor gezien.
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 12 apr 2010 #9 origineel gepost door Sheto alles standaard Dan gaat dat een paar runs goed en dan ligt je koppakking eruit waarschijnlijk. Go, and have fun. Beter serieus geld in je blok steken en er PK's uit halen...
origineel gepost door Sheto alles standaard Dan gaat dat een paar runs goed en dan ligt je koppakking eruit waarschijnlijk. Go, and have fun. Beter serieus geld in je blok steken en er PK's uit halen...
S Sheto Post best veel 12 apr 2010 #10 Jah stimp heeft het nooit echt werkend gekregen er zijn ook bijna geen vulstations meer par jaar terug kon je in rotterdam overal laten vullen. nu bestaan de zaken niet hast niet meer
Jah stimp heeft het nooit echt werkend gekregen er zijn ook bijna geen vulstations meer par jaar terug kon je in rotterdam overal laten vullen. nu bestaan de zaken niet hast niet meer