L lizard Lid 4 mrt 2008 #1 hey we hebben vandaag nieuwe velgen onder de tieg gemonteerd ik dacht zet het hier ook ff neer vind ze super staan overigens staan onze oude borbetjes te koop voor wordt hij nog iets omhoog geschroefd. greetz
hey we hebben vandaag nieuwe velgen onder de tieg gemonteerd ik dacht zet het hier ook ff neer vind ze super staan overigens staan onze oude borbetjes te koop voor wordt hij nog iets omhoog geschroefd. greetz
1 1985 Komt hier geregeld 4 mrt 2008 #3 eeeeyyyy !!! super netjes !!! heb je foto's van de borbet velgen ? Ik zoek nog iest alleen weet niet precies wat :kewlpics
eeeeyyyy !!! super netjes !!! heb je foto's van de borbet velgen ? Ik zoek nog iest alleen weet niet precies wat :kewlpics
L lizard Lid 5 mrt 2008 #5 hier is een foto van de borbet T onder de tieg voor 7.5j et 35 achter 9j et 35 greetz
1 1985 Komt hier geregeld 5 mrt 2008 #7 jaaaaaaaaa !!! Nieuwe velgen zijn veeeeeelllllllll mooier !!!! Veel plezier met je nieuwe aanwinst !!!! :kewlpics
jaaaaaaaaa !!! Nieuwe velgen zijn veeeeeelllllllll mooier !!!! Veel plezier met je nieuwe aanwinst !!!! :kewlpics
L lizard Lid 27 mrt 2008 #9 origineel gepost door tigra wat is de prijs die je voor de borbet velgen wil hebben?? klikkie
B Boterletter Komt weleens kijken 16 jan 2009 #10 de nieuwe zien er zeer mooi uit.! Zoiets zou ik er ook wel onder willen hebben .. waar staat de jouwe meestal ?? hahahahah Succes met je Tig.. ziet er trouwens helemaal wel grappig uit, zéker met die Lambo deuren. strak.!
de nieuwe zien er zeer mooi uit.! Zoiets zou ik er ook wel onder willen hebben .. waar staat de jouwe meestal ?? hahahahah Succes met je Tig.. ziet er trouwens helemaal wel grappig uit, zéker met die Lambo deuren. strak.!
M mayhem Hoort bij de inboedel 16 jan 2009 #11 so, jezus... wat zit jij ouwe topics omhoog te schoppen?!