G Gyneron Lid 11 okt 2013 #1 Gister is mijn nieuwe Cascada gelost bij de platselijke opel dealer. Waarschijnlijk wordt ie woensdag afgeleverd. Foto's van de nog niet gepoetste auto:
Gister is mijn nieuwe Cascada gelost bij de platselijke opel dealer. Waarschijnlijk wordt ie woensdag afgeleverd. Foto's van de nog niet gepoetste auto:
S shaktibiharie Post best veel 11 okt 2013 #4 Dikke cabrio :wors Als de auto is gebracht zou ik graag wat foto's van het interieur willen zien :kewlpics
Dikke cabrio :wors Als de auto is gebracht zou ik graag wat foto's van het interieur willen zien :kewlpics
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 21 nov 2013 #7 Super mooie auto :wors , heb je hem gekocht bij LVS Enkhuizen? Groeten Jurgen,
A Astra Topper Komt weleens kijken 17 mrt 2014 #8 Collega dakloze Super mooie cabrio!! Deze zien we graag aan de start van de TwinTopTour zie, meetings 18 mei Met dakloze groet, Astra Topper
Collega dakloze Super mooie cabrio!! Deze zien we graag aan de start van de TwinTopTour zie, meetings 18 mei Met dakloze groet, Astra Topper
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 17 mrt 2014 #9 Volgens mij kijkt de topic starter niet zo vaak? :hmmz