V vette80 Lid 24 okt 2009 #1 weer wat aan de b-manta moeten doen ging de boegiekabels vernieuwen blijkt dat er 1 boegie los zit wil ik hem aandraaien is het schroefdraad verrot dus vandaag nieuwe bus er in trekt gelijk veel beter op gr.joop
weer wat aan de b-manta moeten doen ging de boegiekabels vernieuwen blijkt dat er 1 boegie los zit wil ik hem aandraaien is het schroefdraad verrot dus vandaag nieuwe bus er in trekt gelijk veel beter op gr.joop
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 24 okt 2009 #2 jou bumper is ook gescheurd blij dat ik niet de enige ben
V vette80 Lid 25 okt 2009 #3 origineel gepost door Emiel-Manta jou bumper is ook gescheurd blij dat ik niet de enige ben tja zonde zet binnenkort de originele er maar weer op
origineel gepost door Emiel-Manta jou bumper is ook gescheurd blij dat ik niet de enige ben tja zonde zet binnenkort de originele er maar weer op
S Stender Hoort bij de inboedel 25 okt 2009 #4 Misschien een stomme vraag maar wat heeft er op de motorkap gezeten? Kan me moeilijk voorstellen waarom je daar een gat zou boren :wtf
Misschien een stomme vraag maar wat heeft er op de motorkap gezeten? Kan me moeilijk voorstellen waarom je daar een gat zou boren :wtf
M manta1977 Komt weleens kijken 25 okt 2009 #5 origineel gepost door Stender Misschien een stomme vraag maar wat heeft er op de motorkap gezeten? Kan me moeilijk voorstellen waarom je daar een gat zou boren :wtf Waarschijnlijk zo'n opelembleem dat op de motorkap staat, hetzelfde idee dus als de ster op een mercedes. Of een antenne :jerry
origineel gepost door Stender Misschien een stomme vraag maar wat heeft er op de motorkap gezeten? Kan me moeilijk voorstellen waarom je daar een gat zou boren :wtf Waarschijnlijk zo'n opelembleem dat op de motorkap staat, hetzelfde idee dus als de ster op een mercedes. Of een antenne :jerry
J jeroen3 Komt weleens kijken 25 okt 2009 #6 origineel gepost door vette80 origineel gepost door Emiel-Manta jou bumper is ook gescheurd blij dat ik niet de enige ben tja zonde zet binnenkort de originele er maar weer op wel met zon mooi lipje eronder he?
origineel gepost door vette80 origineel gepost door Emiel-Manta jou bumper is ook gescheurd blij dat ik niet de enige ben tja zonde zet binnenkort de originele er maar weer op wel met zon mooi lipje eronder he?
V vette80 Lid 25 okt 2009 #7 origineel gepost door Stender Misschien een stomme vraag maar wat heeft er op de motorkap gezeten? Kan me moeilijk voorstellen waarom je daar een gat zou boren :wtf tja dat weet ik ook niet ik weet ook niet wat ik hier aan ga doen ik kreeg deze kap er bij er zat een gele kap op maar dat vondt ik niks
origineel gepost door Stender Misschien een stomme vraag maar wat heeft er op de motorkap gezeten? Kan me moeilijk voorstellen waarom je daar een gat zou boren :wtf tja dat weet ik ook niet ik weet ook niet wat ik hier aan ga doen ik kreeg deze kap er bij er zat een gele kap op maar dat vondt ik niks
V vette80 Lid 25 okt 2009 #8 origineel gepost door jeroen3 origineel gepost door vette80 origineel gepost door Emiel-Manta jou bumper is ook gescheurd blij dat ik niet de enige ben tja zonde zet binnenkort de originele er maar weer op wel met zon mooi lipje eronder he? hij gaat er tijdelijk onder dan kan ik de gele spoiler maken en in kleur spuiten van de auto
origineel gepost door jeroen3 origineel gepost door vette80 origineel gepost door Emiel-Manta jou bumper is ook gescheurd blij dat ik niet de enige ben tja zonde zet binnenkort de originele er maar weer op wel met zon mooi lipje eronder he? hij gaat er tijdelijk onder dan kan ik de gele spoiler maken en in kleur spuiten van de auto