R Roger Komt weleens kijken 20 sep 2010 #1 Hallo, Weet iemand een bedrijf, of liever een webshop, waar je dumpvalves van collins kan aanschaffen? Alvast bedankt, gr Roger
Hallo, Weet iemand een bedrijf, of liever een webshop, waar je dumpvalves van collins kan aanschaffen? Alvast bedankt, gr Roger
D DEEF Komt hier geregeld 20 sep 2010 #2 probeer het hier eens: http://cgi.ebay.co.uk/Collins-Performance-33m-Twin-Piston-Dump-Valve-TITANIUM-/180489149824?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a05fddd80 succes.........
probeer het hier eens: http://cgi.ebay.co.uk/Collins-Performance-33m-Twin-Piston-Dump-Valve-TITANIUM-/180489149824?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a05fddd80 succes.........
D DEEF Komt hier geregeld 20 sep 2010 #4 krijg je met zo'n collins geen storingsmeldingen zoals bij een open HKS :hmmz (omdat het twin piston is???)
krijg je met zo'n collins geen storingsmeldingen zoals bij een open HKS :hmmz (omdat het twin piston is???)
R Roger Komt weleens kijken 20 sep 2010 #5 ik zoek een webshop, geen botter. maar iig bedankt OPC driver @DEEF. Als je je originele recirculatie klep in werking houdt, zou je geen storing moeten krijgen met een twin piston.....
ik zoek een webshop, geen botter. maar iig bedankt OPC driver @DEEF. Als je je originele recirculatie klep in werking houdt, zou je geen storing moeten krijgen met een twin piston.....
E EBkadett Post best veel 21 sep 2010 #6 ik heb hem bij botter weg, snelle levering, en bevalt prima op mijn c20let
R Roger Komt weleens kijken 21 sep 2010 #8 Zoals ik al een keer zei, ik zoek een webshop oid. Ik zoek geen botter.
M mayhem Hoort bij de inboedel 21 sep 2010 #9 -Mongoose - Collins Performance www.mongooseexhausts.com
M mayhem Hoort bij de inboedel 21 sep 2010 #11 bollen schijnt ze ook te hebben, maar dan niet met t collins naampje erin.
R Roger Komt weleens kijken 21 sep 2010 #12 Hey mayhem, harstikke bedankt. Ik ga eens ff snuffelen. @ sebastiaan :sleeping
N nl-tuning Loopt hier de deur plat 21 sep 2010 #13 En de mijne komt ook bij ..... vandaan, is idd top spul, voor je dikke OPC?? mooie bak. Groeten nick
F freek corsa Hoort bij de inboedel 22 sep 2010 #14 Als je zonder twin piston kunt werken, dan zou ik persoonlijk voor kiezen. Ik moet wel met twin piston DV werken omdat de motor anders niet stationair wil blijven draaien. ( C20NE Turbo ) Succes met de webshop
Als je zonder twin piston kunt werken, dan zou ik persoonlijk voor kiezen. Ik moet wel met twin piston DV werken omdat de motor anders niet stationair wil blijven draaien. ( C20NE Turbo ) Succes met de webshop
T tijgetje57 Loopt hier de deur plat 24 sep 2010 #15 Waarom ben je zo tegen Botter? Als je al weet waar je hem krijgen kan en het is goedkoper bestel je hem toch daar waar deze het goedkoopst is!? Tenminste dat lijkt mij.......
Waarom ben je zo tegen Botter? Als je al weet waar je hem krijgen kan en het is goedkoper bestel je hem toch daar waar deze het goedkoopst is!? Tenminste dat lijkt mij.......
C corsaboy Hoort bij de inboedel 24 sep 2010 #16 Originally posted by tijgetje57 Waarom ben je zo tegen Botter? Als je al weet waar je hem krijgen kan en het is goedkoper bestel je hem toch daar waar deze het goedkoopst is!? Tenminste dat lijkt mij....... persoonlijk zou ik hem daar ook niet halen. Mag iedereen toch zelf weten. @Roger, en een beetje op engelse ebay rond gekeken. Daar staat veel spul voor nette prijzen te koop *edit* alleen die van matt lewis.. Is wel een goeie gast, heb ook wel eens wat besteld bij hem.
Originally posted by tijgetje57 Waarom ben je zo tegen Botter? Als je al weet waar je hem krijgen kan en het is goedkoper bestel je hem toch daar waar deze het goedkoopst is!? Tenminste dat lijkt mij....... persoonlijk zou ik hem daar ook niet halen. Mag iedereen toch zelf weten. @Roger, en een beetje op engelse ebay rond gekeken. Daar staat veel spul voor nette prijzen te koop *edit* alleen die van matt lewis.. Is wel een goeie gast, heb ook wel eens wat besteld bij hem.
R Roger Komt weleens kijken 24 sep 2010 #17 Ik had wel een andere gevonden, maar die verkocht hem met courtenay slang. met aftak. Alleen die past niet bij een linkshandige versie. Maar ik zal daar eens kijken corsaboy. bedankt!. gr Roger
Ik had wel een andere gevonden, maar die verkocht hem met courtenay slang. met aftak. Alleen die past niet bij een linkshandige versie. Maar ik zal daar eens kijken corsaboy. bedankt!. gr Roger
A astraopctje241 Lid 22 dec 2014 #18 goeiedag. even een vraag wat kost een collins dump bij botter weet iemand dat
A astraopctje241 Lid 22 dec 2014 #19 maar moet je nou de originele klep afdoppen of niet je hoord daar zoveel verschillende verhalen in.
V Vannos Hoort bij de inboedel 22 dec 2014 #20 Nee hoeft niet. Als je het wel doet krijg je een harder afblaas geluid. Heeft verder geen invloed op je boost presure als de originele er nog in zit
Nee hoeft niet. Als je het wel doet krijg je een harder afblaas geluid. Heeft verder geen invloed op je boost presure als de originele er nog in zit