@Duurt wrote:heb je de turbo nog steeds niet klaar?
de mijne (turbo)heeft nu ook problemen, na het starten gaat hij steeds na 4 seconden uit, ik ga er deze week mee naar de garage, daar kunnen ze hem met een computertje de waarden uitlezen (Tech1) als het goed is, hopelijk komen ze er uit, is niets minder dan een auto die niet goed loopt.
Hoi,
neen hoor, altijd wel een probleempje,
hij gaat echt als de brandweer, alleen het starten, 2 keer start hij normaal, de volgende keer of de ontsteking niet goed staat...
heel irritant, niemand weet raad ook de opel garage niet, heeft aan de tech gehangen geeft melding krukassensor en hall-sensor
allebij vervangen probleem blijft, nja ze kunnen mij ook niet verder helpen zeggen ze zelf.
kan alleen nog eens een extra massa gaan uitproberen van carroserie naar motor, al zal het dat ook niet zijn.
op aanraden van Henny Boomkamp mijn lfr veranderd, en ik verzeker dat is kl.te werk met een calibra turbo, niets uitgehaald.
ben het zo moe geworden, dat ik hem begin mei ga schorsen voor onbepaalde tijd...
voor de rest is hij gewoon perfect maar Belgie en c20let gaat gewoon niet samen :thumbdown